Haha, die vind ik leuk!
Erg geslaagd
Haha, die vind ik leuk!
Erg geslaagd
Erg gaaf geworden !
En die wijzerplaat is idd geweldig. ![]()
![]()
Resultaat is helemaal top ![]()
Prachtig!
Tof gedaan; heel mooi geworden!
Knap gedaan en erg mooi.
Lachen!!! Super leuk om te zien. Jij hebt voor een blauwe haai gekozen zo te zien.
Ja klopt, al kreeg ik precies dezelfde als die van jou niet gevonden en vond deze ook wel geinig. Ook heb ik compleet blauw lume, vond ik wel passen ![]()
Geweldig dat je een plaat zonder logo gekozen hebt. Ik heb meestal niets met mods als het franken watches worden of nog erger, een Ali Feiko plaat erin…
Dit is daarentegen een Mod zoals een Mod hoort te zijn. Leuk man. Echt heel tof geworden zo.
Ja anders mag ik hier ook geen plaatjes delen haha. Hou zelf niet van fake😁
Alsjeblieft:
Haha ja dat klopt. Maar los daarvan. Die ali platen zijn vaak prachtig. Waarom ze die dan verkloten met een nep logo snap ik nooit zo goed. Zal vast beter verkopen.
Enfin, soms ziet het wat kaal uit. In dit geval (vooral met de haai), totaal niet.
Ben nu aan het denken hetzelfde te pogen met een Longines chrono kast die ik nog heb liggen.
De L674 (7750) is niet meer te redden, maar heb nog wel genoeg onderdelen om er een terug werkend uurwerk in te krijgen. Een plaat zoeken is vrijwel onmogelijk, maar misschien kan ik wel een logo loze plaat vinden
.
Bedankt voor de inspiratie ![]()