Eerste edox

Kennen jullie dat je denkt dit word mijn topper.
En dat je het klokje om hebt dat je enigszins toch teleurgesteld bent. Hoe hij valt staat zit en je toch een beetje spijt hebt van je aankoop.
Mooie edox 7750 valjoux mn eerste 7750 valjoux, hij inponeerde mij toen ik hem zag.
Maar nu eigenlijk niet meer helaas.

5 likes

Niet retour te sturen?

1 like

Ik heb een occasion gekocht.

1 like

Gefeliciteerd !
Mooi horloge.

Volgens mij ervaart de koper dit niet als een topper…:roll_eyes:

inderdaad een lelijk horloge :wink:

De titel van dit topic zag er zo hoopvol uit… het had eigenlijk “laatste Edox” moeten zijn :slightly_frowning_face:

Sterkte

Dat gevoel kun je met ieder horloge hebben en ik denk dat velen van ons het wel herkennen (en ook zelf hebben gehad).

Het spreekwoord zegt niet voor niets: het begeren is vaak groter dan het bezitten :wink:.

Tip van mijn kant, geef het horloge tijd en draag het. Grote kans dat je je mening bijstelt na enige tijd. Zo niet, dan weg ermee😂

1 like

Tja jammer man , ach je kan deze altijd weer in het blauwe gedeelte zetten.

Ik ken dat en dat heet leergeld, dat kan soms voor een koopje en met pech is het premium leergeld.

Altijd jammer maar nu een nieuwe eigenaar vinden en verder kijken. Het heeft bij mij ook meerdere aankopen geduurd om beter te weten wat ik zoek.

Bij mij is 39mm de max, en 38mm precies zoals ik het prettig vind.

Ja, met een horloge….auto…en zelfs met mijn eerste vrouw

2 likes

Met mn vriendinnen was dat inderdaad zo.
Ik vind de klok behoorlijk hoog dat is wat me vooral opvalt en hij is groot. Maar door dat hij ook hoog is oogt hij daarom heel heel grof

Blauwe gedeelte?

1 like

Het verkoop gedeelte :upside_down_face:

geloof niet dat je je ex-vriendinnen hier in het blauwe gedeelte kwijt kan :wink:

1 like

:nerd_face: