Zo hij is nu een maandje in het bezit en ik ben er heel erg blij mee !! Mijn Certina DS action diver titanium
Hij draagt super, lekker licht en precies om mijn pols. Daarnaast als een kind zo blij met het echt “rondlopen” van de secondewijzer. Hij tikt niet, maar draait echt, geweldig vind ik dat.
Het enige nadeel wat ik me kan bedenken is het naar mijn idee in overvloed aanwezig zijn van teksten op de wijzerplaat.
Wel een klein irritatie puntje, het loszitten van een “borgpennetje” van de band, daar moet ik nog even mee terug.
O ja, nog een klein puntje, de wijzers vind ik niet heel duidelijk oplichten in het donker. Misschien dat het beter wordt gedurende de komende periode. Binnenkort zal ik meer ervaringen delen, een soor unboxing.
Ik wilde snel een foto toevoegen die ik met mijn mobiel gemaakt had. Dit omdat ik terecht die vraag kreeg. Ik vind het een beetje jammer dat er op deze manier op gereageerd wordt. Zeker daar ik al aan gaf snel een betere unboxing te plaatsen.
Strookt ook niet met de hulp die ik voor de aankoop wel kreeg.
Nogmaals jammer
Enneh, ik maak me er ook geregeld makkelijk vanaf met internetfoto’s. Heb weinig trek in foto’s maken.
On topic, wist niet dat de lunette zo leuk is voorzien van Lume.
Weet iemand waarom ie tot 20 minuten gaat? Standaard duiktijd/capaciteit ofzo?
Hans zei ergens dat ie duiken dan weinig leuk zou vinden, dus lijkt 't dat niet te zijn.
Weet iemand trouwens waar die bezel van gemaakt is? De glans doet me aan saffier denken, maar op m’n Steinhart ligt 't veel dieper. Op WUS kwam ik er niet achter.