Eerste foto Auguste Reymond LTD 2007

Dat heb ik ook (vanaf “9 uur” naar het midden), ik heb inmiddels daarover gemaild.

Gemaild met wie Leen?

Met het adres van de juwelier, vermeld op het bijgevoegd kaartje en de importeur (op de foto), adres van de website van Auguste.
Vervelend he, zoiets?

Ik heb net naar mijn twee LTD’s gekeken (nr 1 en 5) en nummer 1 heeft het ook. Ik denk dat iedereen er goed aan doet even z’n plaat tegen het licht te houden.

Mijn nummer 10 ziet er prima uit.

Wat een pech!

De mijne (nr. 28) is gelukkig gaaf.

Nummer vier is hier gisteravond in goede orde in ontvangst genomen, gelukkig geen kras op de wijzerplaat. Heel vervelend voor de betrokkenen, ik hoop dat het opgelost gaat worden.

Limited 2007-comité en Juwelier Verlinden: bedankt voor alle tijd en energie die jullie er in gestoken hebben, het was het wachten méér dan waard!

Vorig jaar had ik ook al pech met de limited. Er staat nog steeds een vette vingerafdruk op de rotor van het uurwerk die helaas steeds beter zichtbaar wordt.

nummer 37 is ook binnen, ik neem een borrel op het Limited Team…
wat die kras betreft zal ik morgen even in het daglicht goed gaan kijken…

Groet Arno

Heb je mijn pb-tje ontvangen Henrik? Ik kan nooit zo goed terugvinden of iets al dan niet verzonden is.

Nummer 46 is in goede orde ontvangen (moest gisteren weer naar het westen, afscheid van een collega) maar gelukkig kreeg ik tijdens het diner een sms’je van mijn dochter ‘horloge is binnen’. Om 2.30 uur was ik thuis, ondanks de vermoeidheid het horloge bekeken en het ziet er erg strak uit.

Alle leden van het ltd team erg bedankt voor jullie inzet!

De wijzerplaat zal ik straks bij het daglicht eens goed bekijken. By the way; van een limited komt nog een limited… Als deze vandaag de RA nr 46 gezelschap komt houden zal ik wat foto’s plaatsen.

Groet,

Bojo

Geschrokken van de vervelende berichten over barsten ben ik mijn no;44 nog maar eens goed gaan bekijken . Gelukkig is deze in nieuwstaat en ben ik zeer blij met mijn 1e limited . Verder wil ik alle betrokkenen nogmaals bedanken voor hun inzet en wens iedereen vooral gezellige feestdagen en een gezond 2008

Gefeliciteerd allemaal met deze mooie limited!

Mooi horloge! Zeer geslaagd. Veel plezier ermee!

Debit

Net terug van vakantie vind ik een pakketje met 3 horloges. 1 voor mijzelf, da’s genoeg. Heb alles gecontroleerd en voor zover ik kan zien, zijn ze alledrie prima in orde. Ik vind het niet de mooiste limited maar wel een geslaagde aanvulling.
Huib

Gefeliciteerd met de fraaie Limited!

Groet van een LTD 205 eigenaar

Ik wil iedereen feliciteren met de LTD edition en hoop dat er snel een goede oplossing komt voor de beschadigde wijzerplaten.

Groeten, Tom Vreeken.

Mijn beste,

Voor al diegene welke zich de trotse eigenaar mogen noemen van de ‘Auguste Reymond LTD 2007’

“Tempora labuntur eterno fortuna” (jullie zijn de eeuwige dragers van een fortuinlijke tijd).

Proficiat.:wink:

Orologio Signaturis Temporis

De Ltd van 2007 is wederom geslaagd ondanks wat tegenslagen die inmiddels overwonnen zijn.

Alle eigenaren van de LTD 2007: Van Harte Gefeliciteerd en veel plezier met de LTD. (tu)

Afgelopen dinsdag een mailtje naar juwelier Verlinden gestuurd met de vraag of hij een certificaat kon opsturen tbv mijn kostbaarhedenverzekering. Was geen probleem en na doorgeven van adres en volgnummer van de AR heb ik vanochtend een keurig op naam gesteld certificaat ontvangen (tu)

Misschien dat er meer belanghebbenden zijn?