Eerste foto Auguste Reymond LTD 2007


Uitreiking eerste Auguste Reymond LTD 2007 bij Juwelier Verlinden St. Hubert

Bij deze wil ik Juwelier Verlinden & Mark-Peter Mansveld (thewatchcollection.nl)
nogmaals bedanken voor hun bijdrage aan deze limited.

Bestellingen zijn inmiddels verstuurd!

JorgenT

ik wacht in spanning af…

Groet Arno.

Kijk dat is nog eens mooi nieuws. Beetje weinig foto’s…van het horloge, maar dat maakt het verlangen alleen maar groter.

In ieder geval iedereen nogmaals bedankt voor zijn inzet.

Die foto houdt de spanning erin :)!
Nu nog even geduldig wachten.

Allen,

Ik heb mijn Auguste Reymond Mega Boogie inmiddels binnen…en wat is het een plaatje geworden!!! Het duurde even maar dit is echt ongelovelijke kwaliteit voor deze prijs.

Ik wil Juwelier Verlinden, Mark-Peter van de TheWatchCollection.nl, Jurgen en Henrik bedanken voor het realiseren van deze Limited 2007.

Fijne feeastdagen,
Powerreserve

Ik heb de mijne net opgehaald in Leidschendam.
Hij is prachtig.

fotooooooos!!!

Netjes dat jullie het weer geflikt hebben! Ben benieuwd naar de foto’s.

Komt er nog wat van :smiley:
Ik ben erg benieuwd!!!

ja mannen, waar blijven de foto’s, ik ben heel nieuwsgierig !

Ik ben uit voorzorg vanmiddag maar thuis gaan werken, hopende dat de koerier maar zsm komt. Foto’s dan direct op ons forum.

Groet,

'Boogie’Bojo

Wie komt nou met die eerste mooie foto?

Waar blijft t’ie !!! De limited bedoel ik, foto’s ook uiteraard.

Jaaaaaaaaaa, hij is binnen.En wat is hij mooi!
Foto’s, tja dat lukt mij maar niet. En zeker niet bij kunstlicht.
Maar geloof me, hij is erg mooi!
Limited team: allemaal bedankt!

Ladies and gentlemen: we’ve got him!!!

Tien minuten geleden door TNT gebracht, nu (onder kunstlicht) de foto’s.

Henrik, leden van het Limited team en iedereen die zijn medewerking heeft verleent aan de totstandkoming van dit prachtige horloge, hartelijk bedankt!

1 like

:frowning:

Hier is nog niemand geweest…

Anayway horloge ziet er geweldig uit, helemaal top Marten en andere gelukkige eigenaren.

Groet,

Bojo

een paar foto’s



misschien wel de mooiste kant?

1 like

Best een mooi ding, vind alleen de blauwe subdial niet mijn ding.
En ik vind het jammer dat ze ltd 2007 niet in hetzelfde lettertype hebben gedaan als Auguste Reymond.

Ik heb hem ook ontvangen. Helaas is het bandje wat te kort, maar dan heb ik weer iets te zoeken op de Rikketik.

Verder vind ik het geheel donkerder dan verwacht. Misschien dat daglicht een beter zicht op het geheel geeft.

Aaaaaahhhhhh nee hè…dat heb ik weer…

Nu ik hem bij daglicht zie, is hij wel een stuk mooier en lichter dan ik dacht…MAAARRRRRR er staat staat wel een kras van ruim 1,5cm lang op de wijzerplaat!!! Dat is dan weer wel jammer.