Eerste horloge, verliefd op Speedmaster 3572.50! En nu?

Score! Uiteindelijk erg fijn contact gehad met @Flipperkast, maar hij is er nog niet klaar voor om afstand te nemen van zijn ‘Hesalite Sandwich’…

Gelukkig elders in de handel nog een 3572.50 gevonden (Wereldwijd op chrono24 maar 15 exemplaren te koop)

Gisteren trotse eigenaar geworden van mijn eerste echte mechanische horloge. Erg genoten van het proces tot keuze van dit horloge, de ‘hunt’ was leuk, aankoop bij handelaar als prettig ervaren en wat gaaf om deze klok nu om mijn pols te hebben!

16 likes

Gefeliciteerd. Dit is voor mij ‘de’ Speedmaster. Het aantrekkelijke hesalite maar dan met de display caseback. Die caseback is echt heel tof. Doordat het een handopwinder is /geen rotor heeft heb je een goed beeld van het uurwerk. En persoonlijk vind ik dit een heel mooi uurwerk om te zien.

Dat opwinden ga je vast niet als vervelend ervaren. Het is zo een kleine handeling en het is wel leuk om te doen (vind ik). Het is alleen wel vervelend wanneer je het soms vergeet.

1 like

De eerste twee dagen ga je het vergeten en daarna wordt het een fijn ochtendritueeltje.

2 likes

Dit :point_up:
@GrimFandango eens.
Veel plezier met je aankoop Nick!

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst!

Ga je heel veel plezier van hebben.

Ralph

1 like