Eerste horloge: vervolg

Dus, het eerste (echte) horloge is aangeschaft! Het is iets anders geworden dan ik in eerste instantie zocht, maar ik ben er echt enorm blij mee :).

Dank voor alle input die iedereen heeft gegeven op de, eerlijk is eerlijk, nogal basic vragen. Special thanks to @bordewolf voor het posten van het mailtje mbt de Seiko boutique.

Natuurlijk een foto van de schoonheid, genomen met een aardappel:

24 likes

Wow alweer een GS,dat personeel moet er ook niks meer van gesnapt hebben.Gefeliciteerd met je aanwinst

2 likes

Haha. Geweldig. De kracht van het forum! :+1:

Een prachtige SpringDrive. Genieten!

Gefeliciteerd met je aanwinst én eerste echte horloge.

Gelijk onderhand klaar denk ik? Als het je stijl is, en dat denk ik zomaar van wel, heb je het summum nu wel bereikt. :wink:

Dank :slight_smile:
De verkoopster merkte ook al op dat er nogal wat mensen via een of ander forum bij de winkel langs waren gekomen, het valt dus wel wat op XD

1 like

Hahaha, zoiets ja. Kon ook echt alleen maar door de korting die werd gegeven. Had niet echt verwacht dat een spring drive überhaupt ietwat te betalen zou zijn.

2 likes

Maak een NA van je nieuwe horloge,GS’en zijn hot en ik zou wel wat betere foto’s willen zien van deze

1 like

Fantastische Spring Drive :ok_hand: Van harte :+1:

…en hoppa…weer eentje erbij…

Haha mooi hoor! Ben benieuwd hoe de markt er over een paar weken uit gaat zien :stuck_out_tongue:.

2 likes

Gruwelijk mooi! :heart_eyes::+1:

Da’s een mooie binnenkomer! Erg cool! Gefeliciteerd!

Mijn beste,

Je eerste echte horloge, is een schot in de roos!!
Ziet er begeerlijk uit!!
Ik wens je er een aangename tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Geweldig mooie springdrive.
Hier moet je nog maar even veel goede foto’s van posten.
Gefeliciteerd en veel kijkgenot gewenst met die glijdende secondewijzer.