Eerste horloge

Wat was je allereerste aankoop qua horloge. Hoe oud was je. En heb je hem nog?

Na een week werken in de tuinderij in het Westland als 13-jarige kon ik eindelijk deze ‘gerse’ horloge kopen. Nu zal het wel lauw heten?

6 likes

Het eerste horloge wat ik zelf betaald heb kocht ik in 2004, nadat ik in de zomervakantie bij mijn vader in de winkel gewerkt had.

De horloges die ik daarvoor had heb ik cadeau gekregen. Het kan ook zijn dat er wat zakgeld bij kwam kijken, maar dat is natuurlijk niet echt ‘eigen’ geld. Mijn allereerste horloge heb ik nog steeds, dat is dit Kuifje horloge uit 1994.

8 likes

mijn eerste zelf betalende horloge was dit model:

gespaard door te klussen bij het tuinieren en vader te helpen :smiley:

6 likes

Dit was mijn eerste horloge: een transformer horloge!! Volgens mij had ik een zwarte.

afbeelding

De Casio G-Shock G-2900F-1VER was mijn allereerste zelf betaalde horloge: ik had een sterk horloge nodig voor mijn werk.

2 likes

Ik zoek zelf nog naar een zelf-betalend horloge. Waar kun je die dingen scoren? Het liefst een zelf-betalende JLC Reverso, maar mindere goden zijn ook welkom. :hugs:

1 like

De originele Flik Flak. Volgens mij deze blauwe. En nee, die heb ik niet meer.
Flik-Flak-Blue-Case-and-Strap-FFA01-6

2 likes

Mijn eerste horloge kocht ik toen ik 11 jaar was bij de Hema. Ik heb hem niet meer heb een foto gezocht die er een beetje op lijkt haha. Waar ik vooral van onder de indruk was was het geluid van het alarm dat speelde the yellow rose in Texas😂

2 likes

Mijn eerste horloge kreeg ik voor mijn heilige Communie, in 1984. Een Swatch en daar was ik erg trots op als 7 jarig jochie! Heb het heel wat jaren gedragen. Jammergenoeg issie gesneuveld. Maar wat was ik er blij mee. In limburg was je heilige Communie in die tijd als Kerstmis Sinterklaas en je verjaardag allemaal tegelijkertijd. Een fantastisch feest voor een klein manneke van 7 jaar met zijn eerste horloge.

image

2 likes

Correctie door mijn vrouw, dit horloge kocht ik in 1998. Toen was ik 28.

Mijn eerste horloges waren allemaal ‘krijgertjes’ van Lucky Luke, Casio met IR zodat we de televisie van de buren konden verzetten van zender. Ik weet niet meer wat er eerst kwam LCD horloges of led horloges.
Ook wel wat horloges van de kermis.
Maar de Big Tic was mijn serieuze bewuste aankoop. Fl 135,00.
Goed dat mijn vrouw minder alzheimer 2.0 heeft

1 like