Eerste kennismaking

Welkom bij de club Steven :+1:

Welkom Steven op dit leuke en informatieve forum :ok_hand:Veel plezier en succes verder !

Ik zag hem vandaag op Instgram :heart_eyes:. Ik moet zeggen dat er ook niks mis is met de cherry dial op de c63 automatic.

1 like

Welkom trouwens!!! Kleine disclaimer, nu je eenmaal eraan bent begonnen is er geen weg meer terug :joy:

Welkom Steven :partying_face: GMT zou ik voor gaan :wink:

Welkom Steven :slightly_smiling_face:

Thanks allen voor het warme welkom! Had ook niet anders verwacht van een forum vol liefhebbers :wink: .

Ik neig zelf het meeste naar de CW Sealander GMT want ja een vakantie naar Bali in september dan moet je natuurlijk wel een GMT meenemen :rofl:

Welkom Steven emot-tiphat

Welkom hier.

Welkom Steven :+1:

Welkom op HF! En leuk merk, CW!
Heb je ook al 'ns gekeken naar Squale, Certina en Tissot? Ook goed en mooi spul en veel bang for buck, met als voordeel dat je het gewoon in NL kunt bekijken en passen.

Welkom Steven, mooie Seiko heb je daar.

Welkom Steven.
Veel leesplezier gewenst hier.

Welkom op het forum !

Prachtig, je staat nou al drie - nul voor in mijn boekje. Niet zozeer vanwege Brabant, maar eindelijk eens iemand die niet “woonachtig” claimt te zijn. Hulde. Welkom.

Mooi horloge met een fijne groene plaat, veel plezier er mee.

Dat vind ik een geiniger horloge dan de Trident 300, eerlijk gezegd. Maar die hoef je toch niet te zoeken? Die staan gewoon op CWard’s website te koop. :slight_smile: Neem nu deze configuratie:

A propos groen.

2 likes

Welkom hier bij HF !

Hartelijk welkom. Gave Seiko.

Welkom Steven, succes met je keuze.

Welkom Steven! :pray:t3:

Ja dat vind het persoonlijk wel een nadeel bij CW. Even een look en feel is niet mogelijk. Buiten online bestellen en terugsturen.

Maak je geen zorgen want mijn beheersing van de Nederlandse taal is niet per se goed :wink:

The chase is better than the catch in veel gevallen. Een voordelige koop op Chrono24 of “in het blauw” is altijd mooi meegenomen. Het blijft immers een flinke smak geld.

De variant in het groen is ontzettend mooi! Ik ben zelf opzoek naar een andere kleur wijzerplaat en het nieuwe logo van CW spreekt me wat meer aan.