Nadat ik nu al een tijdje meelees op het forum vind ik het tijd dat ik mezelf voorstel.
Ik ben Steven, 32 jaar en kom uit het mooie Brabant.
Sinds vorig jaar net voor de kerst ben ik in het bezit van mijn Seiko SKA791P1. Superblij met deze unit en draag hem dagelijks rond de pols. Vanaf het moment dat ik dit horloge heb ben ik me steeds meer gaan verdiepen in de hobby.
Doordat ik de podcast Mannen van de Tijd ben gaan volgen ben ik hier terecht gekomen. Moet zeggen dat de autorit naar het werk een stuk sneller ging dan normaal .
Verder ben ik nu al een tijdje opzoek naar het volgende model voor mijn collectie. Ik ben nog aan het twijfelen tussen de Christopher Ward Sealander C63 GMT en de Christopher Ward Trident Pro 300.
Hoop snel de knoop door te hakken!
Welkom op dit forum, Steven! Een leuk en apart horloge, die kinetic.
Het advies over die horloges is wel dat je ze regelmatig een paar dagen moet dragen om de condensator goed te houden. Maar dat zou geen probleem moeten zijn; dan kan die nieuwe CW af en toe ook wat rust krijgen .
En aan een Christopher Ward kun je je geen vuil vallen, zo is mijn ervaring. We zien je NA-topic graag verschijnen en dan lekker showen in het Christopher Ward only topic.