Deze review is voor eigen risico. Ik vind dit heel mooi. Batterijduur is gelijk aan een automaat of handopwinder met grote reserve.
Voor 399 euro is dit wel een heel leuk stukje speelgoed.
Niet mijn ding die smartwatches, ik heb liever een gewoon normaal horloge om de pols Voor al die opties die op die smartwatch zitten, gebruik ik mn gsm wel.
Ik ben denk ik 20 jaar ouder gezien de nickname van Raider87. Ik heb bewust de eerste Led en LCD revolutie meegemaakt. Ik vindt deze innovatie toch een heel belangrijke nieuwe revolutie in de horlogewereld. Ik was al gek van de functies op een g-Shock maar dit is iets waar een James bond uit de jaren 70 alleen van kon dromen. James bond was in mijn ogen altijd de MI-5 agent die beschikte over de nieuwste snufjes. Tegenwoordig loopt ie met een mechanische Omega. Niks tegen het horloge maar ik vond de roger Moore Seikos en pulsars gewoon meer spreken tot de verbeelding en spannender.
Heb er ook niks mee, zou er sowieso niet meer dan een paar tientjes aan uitgeven. De techniek op zich is leuk, maar het verouderd te snel. Net zoals een mobiele telefoon na een paar jaar eigenlijk waardeloos en onbruikbaar is. Zie verder de meerwaarde ook niet zo: telefoon uit de broekzak halen is net zo makkelijk.
Ik vind em ook wel leuk, alleen jammer dat op Tizen draait en niet op Android Wear.
Heb momenteel nog de LG Urbane. Kan me daar nog goed mee redden.
Ben wel benieuwd hoe deze smartwatch ‘trend’ zich verder ontwikkeld in de toekomst.
Ben zelf ook gek op telefoons. Lekker tweaken met software enzo. Kernels flashen, Rooten, Xposed.
Hoop wel dat men ooit nog een voorbeeld neemt aan Oneplus; High-end telefoons voor een redelijke prijs.
Wat een fantastisch slechte review.
Telkens wanneer de camera een shot neemt van het horloge, beweegt het over het horloge heen en eindig je met een bijna volledig beeld van een grijs tapijt, of een plant. De bezel is volgens deze jongen een crown.
Bedankt voor het lachen!
Moet je in Spectre eens zien wat met dit mechanische horloge kan!