eerste NA 2024?

2024 het jaar voor mijn absolute grail (van dit moment :slight_smile: ). Dat betekent dus sparen en flippen, flippen en sparen…Maar dan toch vieze plaatjes blijven kijken, het blijft tenslotte een verslaving. En zo kwam ik na het kijken van de zoveelste rerun van starwars uit op bovenstaande NA, de zelfvernoemde “baby G imperial trooper”. De trekker was ondanks mijn goede voornemens snel overgehaald. Eenmaal om de pols wel wat kleiner dan de gewone square, maar alles erop en eraan en eigenlijk erg gecharmeerd blijf ik voorlopig weer sparen en flippen, flippen en sparen…

Wat is jouw eerste NA 2024?

27 likes

Mijn beste,

Het nieuwe jaar goed gestart, zo te zien!!
Draag deze moderne tijdgeest derhalve, in goede gezondheid. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

image

1 like

You better believe it :sweat_smile:

1 like

Insgelijk :+1:

1 like

De eerste NA is alweer van een week geleden, een leuk verjaardagsdingetje ook wel.

21 likes

Mooie kleurstelling :heart_eyes:

Een wolf in schaapskleren :wink::+1: Mooie brush ook!

Veel draagplezier!

Gefeliciteerd met je allereerste NA van 2024. Waar ben je voor aan het sparen, welke klapper krijgen we hier te zien in 2024? :grin:

1 like

Heel veel plezier ermee.

1 like

Mijn zoon van 3 past de gewone “g” ook gewoon. Ik wist niet dat er een baby-g was. Mooi apparaat!

2 likes

Een gshock is altijd een goede koop! Gefeliciteerd met deze mooie NA!

2 likes

Mooi en wit begin van het jaar!

Vooralsnog blijft mijn 1e NA van 2024 nog even uit.

1 like

Voor dit jaar staat de pelagos 39 hoog op mijn verlanglijstje. Of toch de bb 5…of toch de tag heuer th20…of… :sweat_smile:

2 likes

Na twee jaar van veel horloges kopen, doe ik rustig aan. Ik denk wel dat er nog een Seiko Presage bij komt. Dat is het wel, denk ik.

1 like

Mooie lijn de presage!

Toch deze weer aangeschaft.
Ooit de v1 gehad maar deze heeft de matte bezel en de fijne slidelock clasp.

2 likes

Wat een tof ding zeg! Wat is de reg?

1 like

Bij mij geen denk ik of men trouw of men daily moeten het begeven. Bij mij is het sparen en sparen :wink:

1 like