Eerste NA van 2020: Breitling Transocean

Toen ik eind van de ochtend nietsvermoedend instagram checkte zag ik bij @Triplock van Wristcandy een Breitling Transocean voorbij komen, met een rosé gouden bezel, een heerlijke mesh stalen band en mooie brons-bruine wijzerplaat.

Hiervoor moest dan wel mijn gekoesterde Cartier Santos vertrekken maar ja, zo gaan die dingen… :wink: De deal met Jeroen was in no-time gesloten en 1,5 uur later blinkte de Breitling om mijn pols!

Erg blij met dit horloge die wat mij betreft een perfecte balans heeft tussen stoer en chic…!


128 likes

Mooi. Congrats :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand::+1:

1 like

Ow Lord have mercy … :heart_eyes:

2 likes

Heel mooi, proficiat.

1 like

Gefeliciteerd! Mooie aanwinst.
Ik heb dit altijd een erg mooi model gevonden.
Welke maat is dit?
Ook met een lederenband een plaatje vermoed ik zo.
Veel draagplezier.

1 like

Schitterend, congrats👌🏾

1 like

Verdorie, wat een horloge… :watch: :champagne:

1 like

Hij meet 43mm in doorsnee. En ik denk idd dat ik ook eens naar een mooie bruine lederen band op zoek ga.

1 like

nice lozzie

1 like

Erg mooi!:ok_hand:

Ik vind dit een van de mooiste Breitlings, sportief maar toch ook netjes, erg mooi gemaakt! Veel draagplezier!

1 like

Wow wow en wow super mooi !!!

1 like

Mooie Breitling en deze band staat hem erg goed!:+1:

1 like

Gefeliciteerd, echt een heel stoer horloge.
Gaat zoiets altijd zo snel bij jou?? Niet te geloven. Bij mij zijn zulke aanschaffingen een hele bevalling!

2 likes

Hele mooie ! Ben benieuwd hoe die er op een bijpassende leren band eruit ziet !

1 like

Ja, erg gaaf!
Vind deze erg geslaagd.

1 like

Ja, eigenlijk wel. Ik ben vrij impulsief als het op horloges aankomt. En zo nu en dan komt er eentje voorbij waarvan je hart wat sneller gaat kloppen (ja, ik heb het nog steeds over horloges), en dan ben ik ook wel bereid snel toe te happen. Vaak pakt dat goed uit, soms ook niet.

3 likes

Mooi :ok_hand:, veel draagplezier :+1:

1 like

Prachtig & machtig horloge… :star_struck:

1 like