Eerste NA van 2020. Omega Speedmaster Ultraman.

Ja hoor, ik had eigenlijk geen echte wensen voor 2020, zeker niet na de aanschaf van die 5513 afgelopen jaar!

Maar hoe kan het lopen. Prettige nieuwe aanwinst. De Omega Speedmaster ultraman!

Ondanks dat ik Ze erg gaaf vind, heb ik nog nooit een Speedmaster in bezit gehad. - schaam schaam -

Regelmatig naar een nieuwe gelonkt en zelfs een premoon trekt mij enorm. Maar het is er nooit van gekomen.

En toen… toen kwam deze langs… Eea er over gelezen te hebben, komt dit toch wel erg dicht tegen een vintage exemplaar aan. Opgelegd rodium logo, stepdial, dot over 90 enz.

Ben er happy mee! :grin:

Nou uitbreide review is denk ik niet nodig, bij deze enkele eerste foto’s!

...

:beers:

104 likes

Mooie nieuwe aanschaf, enjoy!

1 like

Mooi! Gefeliciteerd!

1 like

Bijzonder mooi! :ok_hand: Van harte met deze lekkere Nieuwjaars Aanwinst…

1 like

Die is prachtig. Die oranje accenten, stepped dial en het opgelegde logo…schitterend. Je hebt geruild toch? Ben wel een beetje benieuwd wat ervoor is weggegaan.

2 likes

Dat is een mooie aanwinst! Vindt hem vele male mooier als de “standaard” uitvoering. Hier gebeurd wat meer :sunglasses: Enjoy!

Daar sluit ik mij bij aan.

:beers:

1 like

Gaaf, ziet er goed uit!

1 like

Zeer fraai! :heart_eyes::+1: Genieten maar.

1 like

Schitterende Speedy vol leuke details! Geniet ervan :blush:

1 like

Tot een week geleden voelde ik dezelfde schaamte. :wink: … lekker man, wat een mooie eerste NA! Geniet ervan en veel draagplezier. :ok_hand:

2 likes

Gefeliciteerd :ok_hand::ok_hand: prachtig zeg :+1:. Geniet ervan.

Mooi :ok_hand:, deze heeft me onlangs irl ook verrast!
Veel draagplezier :+1:

1 like

Prachtige aanwinst! Veel Draagplezier

De 1680! :v:️Prachtig horloge, maar sinds eerste 5513 van 2019 :upside_down_face:droeg ik die echt minimaal. :beers:

1 like

Erg mooi! Geniet ervan :ok_hand:t2:

1 like

Lekker hoor, van harte!

1 like

Echt een mooi ding !
Zie 'm 't liefst op staal (ja, die staat er ook tussen, zie ik), maar da’s persoonlijk.

1 like

Mooie aanwinst! Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Dat snap ik wel. Geweldige nieuwe aanwinst!

1 like