Ik ben een lange tijd afwezig geweest van de forum, met name omdat ik meer dan een jaar heel erg braaf ben geweest en geen horloges heb gekocht. In die tijd bestond mijn ‘collectie’ uit mijn daily driver Seiko Dolce SACM171, een G-Shock en de vintage Omega van mijn grootvader (wat ik eigenlijk nooit draag maar natuurlijk altijd zal houden).
Enkele weken geleden realiseerde ik me dat ik de G-Shock ook bijna nooit droeg en heb dat horloge verkocht, wat natuurlijk betekende dat er een vacature ontstond voor sports-horloge in mijn huis. Na heel veel plaatjes kijken, internet onderzoek en winkels bezoeken, deed ik wat ik de hele tijd wou doen en vandaag kwam dit prachtige horloge aan:
Bedankt voor alle aardige commentaar en felicitaties.
Het is wel even wennen aan zo’n relatief groot en zware klok (heb de afgelopen jaren alleen lichte en/of kleine horloges gedragen) maar toch is de turtle verrassend comfortabel op mijn pols. Heeft denk ik te maken met de kussen-vormige kast.
Welkom terug en gefeliciteerd! Turtles zijn top! Heb er zelf(s) twee! Pas maar op. Eenmaal weer begonnen met de hobby, is het hek snel weer van de dam…