Hallo lui,
ik heb een Rus te pakken!
Nu is dat puur toeval want ik ging eerst voor zijn looks en zag later pas dat het een Rus was.
Het gaat hier om een merk wat ik nog niet kende, een Juri Levenberg Classic.
Hij schijnt een Rus te zijn die in Duitsland NOS uurwerken inbouwt.
In dit geval gaat het om een Molnija 3603 handopwinder in een klassieke on-Russisch uitziende kast met een tevens on-Russisch uitziende wijzerplaat.
Heb vandaag wat eigen foto’s gemaakt.
Ik heb trouwens ook een vraag voor de kenners, ik heb een Invicta Executive met een lelijk afgewerkt Unitas 6794 uurwerk, is het mogelijk in dit horloge een Molnija 3603 te monteren? Bij beide zit de secondewijzer op 9 uur.

Het is natuurlijk een 6497 uurwerk. Sorry.
Weer zo’n chique Rus, leuk! V.w.b. de uurwerkswap, ik heb alleen maar berichten gevonden van mensen die het graag willen doen, maar ik heb nog geen echte antwoorden 
Toch zeer bedankt voor je reactie.
Mocht iemand hier meer over weten, hoor ik het graag.
ticothijs82 Schreef:
Weer zo’n chique Rus, leuk! V.w.b. de uurwerkswap,
ik heb alleen maar berichten gevonden van mensen
die het graag willen doen, maar ik heb nog geen
echte antwoorden 
TheMaestro Schreef:
Toch zeer bedankt voor je reactie.
Mocht iemand hier meer over weten, hoor ik het
graag.
ticothijs82 Schreef:
Weer zo’n chique Rus, leuk! V.w.b. de
uurwerkswap,
ik heb alleen maar berichten gevonden van
mensen
die het graag willen doen, maar ik heb nog geen
echte antwoorden 
geen idee eigenlijk of het past. je zou de afmetingen eigenlijk moeten weten. bovendien zouden de wijzers mogelijk niet passen.
Een Russisch uurwerk mooi afgewerkt :S
Hub Hannemann Schreef:
Een Russisch uurwerk mooi afgewerkt :S
kan t op mn kleine smartphone niet duidelijk zijn, maar volgens mij heeft t uurwerk gedecoreerde stukken en geblauwde wijzers. misschien niet hoogwaardig afgewerkt, maar vind t toch wel leuk gedecoreerd. net als sommige seagulls. de afwerking van hoeken enzo zijn niet erg fraai gedaan, maar ze besteden wel weer energie in het deccoreren, skeletterene, etc ook bij goedkope uurwerkjes.
Dit is zijn Russische neef, de Poljot Buran Sibir.
En vlgs mijn gegevens, zo is hij mij ooit een keer verkocht althans, zit hier een Molnija 3603 in. Al zie ik zo op het eerste gezicht niet veel verschillen.

Had je post niet helemaal goed gelezen. Ik dacht dat je het over een unitas had.
Dit is dus gewoon dezelfde Moljia als in jouw klok