Eerste stappen op het forum

Welkom bij de club Kleine. :+1:

Ik had hem daar misschien even onder moeten plakken ipv een nieuw topic maken :grin:

1 like

Welkom :grin:

Welkom!

Ook namens mij van harte welkom! Ja het is een enthousiaste gemeenschap hier!

Ja TL-1 ben je redelijk snel, dan weten we dat je een serieuze start hebt gemaakt. TL-2 en hoger vereist 365 actieve dagen op het HF maar dan krijg je er ook de nodige rechten bij zoals verkopen van horloges via het blauw.

Gefeliciteerd! Wat een toffe NA (Nieuwe Aanwinst). Nu ben je besmet met het horlogevirus en is er helaas geen weg meer terug :joy:

Moet zijn: mooie horloges :wink:

Zo’n vaart loopt het meestal niet, denk goed na wat je wilt met je verzameling. Als je er teveel koopt blijven sommige horloges in de doos liggen en daar heb je ook niks aan.

En aan je vrouw uitleggen waarom je nu al weer een horloge wilt kopen doen er hier wel meer :grin:

3 likes

De

Is begonnen!

@Kleine houdt dit tempo aan en je bent over een half jaar 26 horloges verder. Dan kun je wel de diagnose stellen dat je een acute horlogevirusaanval te pakken hebt.

Mocht het zo zijn dat je volgende week weer een nieuwe hebt, dan heeft de eerste dosis niet aangeslagen en weet je ook net zo goed dat het een acute aanval van het horlogevirus is.

Oh ja, beterschap en ik hoop dat de eerste dosis (de spb077) aanslaat. Anders ben je “het Bokje” .

Congratz met deze zeer mooie NA!

3 likes

Welkom!:+1:

Nee hoor dat hoeft niet. Een NA topic is altijd goed. Maar de volgende keer wel met eigen foto’s. Dat vindt iedereen hier het leukst. :wink:

2 likes

Kan alsnog. Met TL-1 kun je ongelimiteerd foto’s uploaden.

2 likes

welkom-home

Zodra hij binnen is volgen de eigen foto’s :watch:

1 like

Welkom👍

Goed bezig

Welkom in de club van verslaafden :wink:

2 likes

Welkom :grinning_face_with_smiling_eyes:

Tophorloge :ok_hand:t4: Eigenlijk ben je wat betreft een zwarte duiker met deze al klaar (als het je maat is). Saai hé :smile:
Hele goede keuze, veel plezier ermee.

1 like

Van harte welkom!

Welkom en veel plezier hier.

Oftewel AHA, niet te verwarren met de muziekgroep :sweat_smile:.

2 likes

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like