Eerste stappen op het horloge forum ben ik aan het maken en rustig aan het kijken hoe de site werkt en hoe ik wat zaken naar mijn wens kan instellen.
Wat mijn positief opvalt is het grote aantal reacties wat op mijn voorstel bericht binnenkomt en heel warm welkom binnen dit forum.
Algemene horloge praat, wat sub forums van merken die ik mooi vind doorkijken en al meteen een hoop extra informatie in mijn brein aan het opslaan.
En voor ik het weet krijg ik een systeemmelding dat mijn Trust level een stapje omhoog is gegaan.
Weer iets nieuws wat ik ook nog geen ander forum ben tegengekomen een Trust level mooi systeem en wat tegenwoordig naar mijn mening ook nodig is op forums om een wildgroei aan negatieve of reclame reacties te voorkomen dus tot nu toe helemaal top.
Al dwalend door het forum kom ik ook op de horlogemarkt terecht mooie klokken waarvan de meeste toch wel ruim boven mijn Budget schieten maarja dromen moeten er blijven.
Maar dan open ik een onderwerp van @Amazon waar hij een seiko prospex spb077 te koop aanbied(advertentie niet meer terug te vinden) en eigenlijk ben ik meteen verkocht. Het is niet de Breitling of Omega die ik voor ogen had om mijn verzameling uit te gaan bereiden maar als je zo valt voor een klok dan maakt het merk naar mijn mening niet uit.
Ik wil een bericht sturen maar dat blijkt een lastige opgave te zijn dan ik had gedacht moet echt even kijken hoe dit forum precies werkt haha.
Omdat dit niet lukte(zal wel aan mij hebben gelegen) is dit mijn mooie cool Down periode geweest om het eens te laten bezinken of ik mijn geld ga inruilen voor dit horloge.
De volgende dag wist ik het eigenlijk al zeker en ben ik nog eens goed gaan zoeken hoe ik kan aangeven dat ik interesse heb in dit horloge.
Niet veel later en het maar een paar berichten gekost en de koop was eigenlijk al rond.
Dus mijn doel Om mijn verzameling van 1 te verdubbelen is in de eerste week van het nieuwe jaar al gelukt wat betekent dat ik eens ga nadenken over mijn volgende doel.
Ik hoop niet dat dit een voorbode is van het lid zijn van horloge forum dat er per week een nieuw horloge gaat komen want dan gaat mijn huwelijk denk ik in hetzelfde tempo op de clippen lopen.
Ik wou het bericht afsluiten met een mooie foto maar helaas kan ik de advertentie niet terug vinden, dus foto van het internet geplukt
Groet,
Kleine
Welkom
Welkom hier bij HF !
Mooie duiker altijd goed.
Welkom…
Leuk verhaal over je nieuwe aanwinst. Veel kijkplezier toegewenst!
Om het makkelijker te maken voor anderen hier de link naar je “Voorstel topic”:
Voorstellen Kleine
Welkom bij de club Kleine.
Ik had hem daar misschien even onder moeten plakken ipv een nieuw topic maken
Welkom
Welkom!
Ook namens mij van harte welkom! Ja het is een enthousiaste gemeenschap hier!
Ja TL-1 ben je redelijk snel, dan weten we dat je een serieuze start hebt gemaakt. TL-2 en hoger vereist 365 actieve dagen op het HF maar dan krijg je er ook de nodige rechten bij zoals verkopen van horloges via het blauw.
Gefeliciteerd! Wat een toffe NA (Nieuwe Aanwinst). Nu ben je besmet met het horlogevirus en is er helaas geen weg meer terug
Moet zijn: mooie horloges
Zo’n vaart loopt het meestal niet, denk goed na wat je wilt met je verzameling. Als je er teveel koopt blijven sommige horloges in de doos liggen en daar heb je ook niks aan.
En aan je vrouw uitleggen waarom je nu al weer een horloge wilt kopen doen er hier wel meer
De
Is begonnen!
@Kleine houdt dit tempo aan en je bent over een half jaar 26 horloges verder. Dan kun je wel de diagnose stellen dat je een acute horlogevirusaanval te pakken hebt.
Mocht het zo zijn dat je volgende week weer een nieuwe hebt, dan heeft de eerste dosis niet aangeslagen en weet je ook net zo goed dat het een acute aanval van het horlogevirus is.
Oh ja, beterschap en ik hoop dat de eerste dosis (de spb077) aanslaat. Anders ben je “het Bokje” .
Congratz met deze zeer mooie NA!
Welkom!
Nee hoor dat hoeft niet. Een NA topic is altijd goed. Maar de volgende keer wel met eigen foto’s. Dat vindt iedereen hier het leukst.
Kan alsnog. Met TL-1 kun je ongelimiteerd foto’s uploaden.
Zodra hij binnen is volgen de eigen foto’s
Welkom👍
Goed bezig
Welkom in de club van verslaafden