Voorstellen

Goedemorgen Ik lees al een tijdje mee op dit forum maar heb nu toch besloten om mijn eigen te registreren en 2024 mijn interesse in horloges meer te gaan bevredigen dan dat ik afgelopen jaren heb gedaan.
Het is eigenlijk al een hele tijd geleden begonnen waar ik totaal geen andere sieraden draag hebben horloges altijd mijn interesse gehad.
Ik heb van mijn vrouw ooit een Breil

gekregen voor mijn verjaardag, wat ik een super mooi elegant en toch stoer model vind.
Maar als ik zo om me heen kijk is het moeilijk om te zeggen van welk type ik echt hou of echt het mooiste vindt.
Divers, classics eigenlijk vind ik tussen alles met mooie exemplaren zitten.
Maarja je kan niet alles kopen en dus heb ik voor dit jaar het doel gesteld om mijn verzameling van 1 minimaal te gaan verdubbelen.
Het liefst zou ik dat doen met een Omega of een Breitling.

33 likes

Van harte welkom :+1:

1 like

Welkom :partying_face: gelijk een doel stellen aan het begin van het nieuwe jaar, goed bezig :+1:

1 like

Welkom hier bij HF !
Omega en of Breitling zijn beide heel mooi :star_struck:

1 like

Welkom :+1:t3:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom welkom

1 like

Welkom op HF :+1:t2:

2 prachtige merken :ok_hand:t2:

1 like

Welkom hier

Denk niet dat iedere HFer dit jaar zijn of haar collectie zal verdubbelen

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom! Ben benieuwd wat de eerstvolgende aankoop gaat worden! :slight_smile:

1 like

Welkom op HF! En mooie ambitie! Verdubbelen is in jouw geval enigszins haalbaar. Dat ga ik je niet nadoen. En velen van ons ook niet. Belangrijker is dat wij allemaal genieten van die tijd aanduidende apparaatjes om de pols. Benieuwd waar de keuze op gaat vallen. Plezier bij het zoeken en selecteren!

1 like

Welkom op HF!

1 like

welkom-home

1 like

Van harte welkom op dit gezellige forum!

Een hele mooie horlogereis toegewenst!

1 like

Bedankt voor het warme onthaal en helemaal vergeten de beste wensen voor iedereen.

Welkom hier

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom👍

1 like

Welkom en veel plezier hier.

1 like