eerste vintage, help...?

Uitstekende keuze voor een vintage, imo.

Niet te koop, overigens. Dus redelijk nutteloze post, inderdaad. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar leuk, een mooie vintage aan je verzameling toevoegen! Veel succes en plezier!

@watchingwatches Edit: o.k., nog even 'n tip dan. Koop van een vertrouwde verkoper. Er zijn er meerdere bekend, hier op/bij het forum. Dan heb je misschienniet het koopje van de eeuw. Maar je geeft zelf al aan dat dit ook niet het allerbelangrijksteis voor jou. Je beperkt er ook het risico op een miskoopmee. Persoonlijk zou ik een exemplaar dat je op 't oog hebt ook zeker even in het echt gaan bekijken. Zeker als je twijfelt over de maat.

Nou ja, misschien zo toch nog 'n beetje nuttige post, zo.:wink:

3 likes

Het went wel, 34mm. Ik heb 17,5 pols omtrek en draag idealiter 40mm. Bij dat tijdperk hoort een beetje deze maat.

7 likes

zoek naar een seamaster 30 moeilijk te vinden maar wel te koop. die zijn 35mm. en dragen optisch groot. catawiki heeft ze regelmatig. richtprijs ca 500 succes

1 like

Goed om te weten dat capped een dikkere laag is. Die connie ziet er goed uit inderdaad!

ziet er bij jouw goed uit, maar mijn polsen zijn 20 cm dus ik vraag me af hoe het er dan uit ziet…

Daar ga ik gelijk even naar zoeken!

Nee met 20cm polsen zou ik niet aan een 34mm model beginnen. Met mijn 17,5cm kan 34mm maar net, anders begint het op een dameshorloge te lijken.

2 likes

daar was ik al bang voor…

Och, je bandje. Niet de connie. Die lig ik hier kosteloos voor je te pluggen :rofl::rofl:. Maar pas op wat je aanbied, misschien hou ik er wel van :hot_face::tipping_hand_woman:

Dan is de connie denk ik vergelijkbaar met de foto van @Spooler op jouw pols. Ik vind het mooi staan. Ingetogen. Perfect bij het type horloge.

Kastvorm en l2l gaat meer bepalen dan de diameter bij een stevige pols. Zo’n c shape oogt namelijk veel robuuster en daardoor beter dan een fragiele kast met dunne poten, waardoor het heel anders staat.

2 likes

Nee nee blauwe croco is heel nice hier bij :smirk:

2 likes

Deze Omega DeVille uit ongeveer 1972 is 34,5 mm,14k massief en lijkt op de pols niet klein. Dit prachtige horloge heb ik ongeveer twee jaar geleden van een HF lid overgenomen. Zoiets zou je zomaar weer op het forum tegen kunnen komen, ik zou de tijd nemen en regelmatig in het blauwe gedeelte kijken, succes!

Niet te koop😁

4 likes

Dan ga ik gewoon een aantal verschillende modellen passen voor dat ik besluit.

Ik zie ze niet zo vaak voorbij komen maar ik blijf kijken!

1 like

Bedankt voor de hulp allemaal! :slightly_smiling_face:

2 likes