Eerste vintage horloge

Beste Liefhebbers,

Ik ben al een tijdje van plan om een vintage dress watch toe te voegen aan mijn collectie.
Tot nu toe heb ik alleen gekeken naar vintage Omega’s, enkel weet ik niet goed waar ik deze het beste kan aanschaffen.
Hebben jullie tips? liefst online.

Ook ben ik benieuwd of jullie tips hebben voor alternatieven voor een vintage omega horloge.

Groet,

Framboos

Ik zou het proberen op dit forum middels een zoekertje…
Moet je wel weten wat je wilt, formaat, goud (verguld), zilver (roestvast staal),
automaat, handwinder, zwarte dial, witte dial, etc.

Je zou kunnen kijken voor een Jaeger Lecoultre (pracjhtige dress watches!) en zou dit kunnen zoeken op www.ebay.com

Er zijn legio alternatieven voor vintage horloges. Houdt het vintage gedeelte in de gaten van dit forum en je komt verschillende merken, soorten en smaken tegen. Dan kan jij je goed oriënteren op de keuze van een eerste vintage. Wat vind je bijvoorbeeld mooi aan de horloges en wat vooral niet.

Daarnaast kan je het verkoopgedeelte in de gaten houden, af en toe komen er mooie vintage horloges voorbij. Een belangrijk punt is natuurlijk ook altijd het budget. Wat is je budget ongeveer?

Beste Framboos :confused: :wink:

Meest belangrijke bij een eerste vintage horloge die je waarschijnlijk ook wil dragen, is dat ie betrouwbaar is :grin:
Dus niet alleen op de prijs maar nog belangrijker is de technische staat van het horloge letten.
Goed rond kijken en als je tijd voor neemt, kan je een goed betrouwbaar horloge vinden.
Ook een aanrader is http://www.derikketik.nl/

Succes met je zoektocht, en begin van een verslaving :scream: :imp::innocent:

Groeten Iwan :motorcycle: