Eerstvolgende aankoop. Welke wordt het?

Dan zou de Tudor het dik winnen! Geweldig manufacture movement met 70 uurs gangreserve!

1 like

Ik heb net mijn 65 en mijn IWC eruit gedaan voor de Tudor 58, dus mijn advies is duidelijk :smiley: de 65 is wel prachtig met dat kristal, maar voor mij is de Tudor is toch duidelijk een andere categorie! :blush:

De Oris is natuurlijk meer bang for the buck, dus tis maar wat je verkiest.

2 likes

Ik zie die 65 er wel vaak terug op het blauwe gedeelte.
Ik vind het zelf ook een hit or mis horloge, ik zou er bij weg blijven.
De Tudor vind ik een beetje hoog op de pols dragen.
En ik zou dan een oud model kiezen met ETA, scheelt weer in servicekosten.
Maar die is nog dikker :grin:
Eerst even passen dus.

Eigenlijk wel tevreden … maar wellicht in Augustus de Halios Seaforth GMT, en als er een Nomos Orion voor een mooie prijs in het blauwe deel verschijnt zeg ik waarschijnlijk ook geen nee :slight_smile:

8 likes

Het moet echt de 58 worden. 39mm is perfect voor mijn pols van 17mm. voorheen keek ik niet eens naar Tudor maar van dit model werd ik hebberig.

2 likes

Kan me voorstellen.
Die kroon alleen al, oeioei wat mooi :+1:
Geweldige vintage look!

Tudor! Erg gaaf horloge. Dat is de Oris ook, maar die haalt het niet bij de 58. Perfecte maat ook! Prijsverschil tussen de Oris en Tudor is wel groot natuurlijk :thinking:

de BB58 is maar 39mm en 11,9mm dik hoor ! :wink:

1 like

The King is dead. Long live the King

Druk jij geld in de kelder of zo? Wel weer een prima keus overigens.:+1::ok_hand:t6:

1 like

Rolex 126710BLRO, als ik dit opschrijf, helpt zeker met mijn vrouw, de komende 2-3 jaar dus geen aanwinsten erbij! :slight_smile:

Robot grasmaaier :sunglasses:

1 like

Geen van beide. Pak dan voor het geld deze bij @SuperC

http://www.ten2two.nl/?s_p_c_t=1342&ident=1&product_id=121&cat_id_4_1=0&page_num_4_1=1&prod_name_4_1&back=1

Spaar me gek voor een iwc mark pfffff.
:wink::wink::wink:

1 like

Deze hoop ik over niet al te lange tijd te mogen ontvangen: image
Halios Seaforth3

De volgende gaat waarschijnlijk deze worden:

Vandaag gepast maar wanneer die er gaat komen weet ik nog niet.

1 like

Mijn grail. Deze.

Rolex-Batman-GMT-Master-II-116710---113299

Veilig onbereikbaar. Denk ik :thinking:

4 likes

Ik heb nu een (volgens mijzelf) erg mooie collectie van 3 toppers en 2 subtoppers.
De zwarte Speedmaster hesalite, witte Rolex 16570 Polar en blauwe Rolex 114300.

Met daarbij een blauwe Seiko Cocktail en een full black Seiko SNE493P1 duiker voor dagelijks gebruik, zwemmen en duiken.

Nog nooit is de stap naar een volgend horloge zo moeilijk geweest.
Waarschijnlijk omdat ik erg blij ben met wat ik nu bezit en het voor mij niet mooier kan. Zeker aangezien ik geen zelfstandige ben en geen baan op HBO niveau of hoge heb.

De ene keer denk ik aan een Datejust 116234 of 126334 i.p.v. mijn prachtige 114300.

Maar is deze voor mij de prijs van 1,5 tot 2x de 114300 waard?

En de andere keer denk ik aan een witte Daytona voor mijn witte Explorer 16570.

Maar is deze voor mij minimaal 2,5 de prijs van de 16570 waard? Dan ben ik ook mijn GMT functie kwijt.
Nee…ik denk het niet.

Dan denk ik weer aan een Rolex 14060M.

Maar mag deze de zwarte Speedmaster vervangen voor 2x de prijs. Nee, voorlopig niet.

Ik wil gewoon niet 2 horloges in dezelfde prijsklasse in dezelfde kleur.

Wat ik nog wel mis is een duiker op Omega/Rolex niveau. Van de verkoop van mijn blauwe SMP ceramic heb ik de meeste spijt.
Daarom denk ik op dit moment aan de 2018 SMP-c welke in juli 2018 in de winkels ligt.

Maar dan heb ik de Seamaster en de 114300 in het blauw.

Dan moet de Rolex grijs worden of de Seamaster grijs.

Luxeprobleem!
We gaan voorlopig even door met dagdromen want de Globemaster, Railmaster of een horloge uit mijn geboortejaar zijn ook te gek.

6 likes

Je hebt 3 toppers!

De Sub 14060 is geweldig maar niet perse “beter” dan je Speedy. De Daytona vind ik zelf absoluut niet mooier dan je EX2 Polar.

De OP39 is net niet mijn ding door de groene puntjes dus een switch “op blauw” zou ik het beste begrijpen. Heb je ook gedacht aan een Omega Aqua Terra van een vorig type? 150m waterdicht en prachtige kleur blauw. Krijg je nog geld terug ook …,

1 like

Die is zeker ook erg mooi!

2 likes

Moet het persé blauw zijn? Mijn antwoord op alles is de BB58, maar dat is dan ook omdat die mijn volgende wordt deze zomer :smile:

6 likes