Eerstvolgende aankoop. Welke wordt het?

Ik heb momenteel twee modellen in het vizier… De Nieuwe Tudor 58 vind ik geweldig mooi.
39mm mooie opgelegde indices.

Hij komt in Juli uit en ik schat dat ik hem voor rond de 3000 euro zal kunnen kopen. Best een aardig bedrag.
De oris 65 vond ik eerder al mooi en kost de helft. Denk ook dat het deze gaat worden. Liefst neem ik ze beide maar dan moet ik wel even een prijsje winnen. :smiley:

12 likes

Ik heb nog een prachtige Oris 65 in de aanbieding.

:wink: :innocent:

1 like

Allebei mooi !!!
Dan toch de tudor !!!

Ik zou absoluut voor de tudor gaan!

Tudor vind ik mooier, maar jij moet er mee lopen (wel eerst kopen dan) :wink:

Dan zou het wel degene moeten zijn waar ik de foto van post…:wink:

Yup…alleen de zwarte versie :joy:

dit is de zwart donkerblauwe versie…

I know :grin:

Ik denk dat het ook de BB58 gaat worden. Eerst was het doel om wat door te sparen voor deze jongen, maar dat gaat een paar maanden moeten wachten dan :slight_smile:

6 likes

Easy!

Tudor!

Hoe mooi ik de Oris ook vind, heb toch het vermoeden dat de spijt en flipperitus snel toe zou slaan en die Tudor er alsnog zou komen.

Ps ik zou overigens zeker voor de BB58 gaan.

:+1:

Tudor. Maar ik zou je adviseren om niet naar de prijs te kijken (als je t geld uit kúnt geven) en gewoon bij dealers het horloge passen en van daaruit een keuze maken.

1 like

Dit is geen eerlijke strijd vind ik. De Tudor wint dit met gemak.

Ik heb op de een of ander manier moeite om 3K of meer neer te leggen. Heb dat al eens vaker verteld. Er zal dan wel het een en ander moeten worden verkocht. De Tag Calibre 6 eruit?

1 like

Mijn keuze staat ook vast: binnen een kleine twee jaar Tank van Cartier.
En iets vlugger: Ms Diver van Oriënt. sz3v003bimage

Dan toch de Tudor, prachtklok

Mijn beste,

Idem dito!!
Zo bezie ik het ook!!

En wellicht is er op “technisch vlak / het uurwerk” ook een afweging te maken??

Maar in ieder geval voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ik zou zelf ook voor de Tudor kiezen, prachtig horloge!