Eeuwige dilemma's ....

Zo had ik het nog niet bekeken. Nu moet ik ook wel fan worden van de BB58.

4 likes

Wat de Sub betreft … een oude Sub doet me niet heel veel om de pols. Voor de nieuwe zou ik alleen de Hulk willen. Wat een persoonlijkheid! :heart_eyes: Helaas onbereikbaar met de hedendaagse prijzen :disappointed_relieved:

Ik heb de Pilot Le Petit Prince gehad. Prachtig horloge, maar ook hier op foto’s/video’s erg mooi, éénmaal om me eigen pols deed het mij niet heel veel meer …

2 likes

Itsthesecretcodebruhhhhhhh

Daar mag je mij ook voor wakker maken.

Nou, na 63 reacties in het topic lijkt het me dat het voor @Svennos wel duidelijk is.

Eentje met een faded Pepsi insert is ook nog een mogelijkheid. :drooling_face:

4 likes

Het fenomeen ‘luxeprobleem’ til je nu wel naar een hogere klasse hoor :sweat_smile:

Mijn complimenten voor je horlogesmaak, volgens mij komt het wel goed met je keuze.

Is dit niet het issue? En met jou ook meteen voor 95% van het forum? Aankopen worden max. 4 weken gedragen en moeten dan weer weg omdat het “toch niets voor diegene is”. De volgende aankoop is dan DE aankoop die gaat blijven…maar na 4 weken toch weer niet.

M.a.w…je kan er eindeloos over blijven discussiëren en elke aankoop blijf je over hetzelfde vallen. Het is het toch nèt niet.

3 likes

Daarom gewoon een Rolex, kan hij door zonder afschrijving :+1:t2:
Ik snap jou wel.

2 likes

Wel herkenbaar, maar aan de andere kant zie ik het als leergeld. Je bent weer een ervaring rijker, en ik ben meestal niet rouwig dat ik het toch heb geprobeerd. Voor mij is dit onderdeel van de hobby!

De laatste 2 jaar heb ik best wel het één en ander geprobeerd, maar van de huidige trio zijn de Speedy en Explorer er al een jaar of meer … Dus ik leer het wel! :grin:

1 like

Update: De kogel is door de kerk en ik heb inmiddels afscheid genomen van de Explorer. Ik ben opgelucht dat ik heb toegegeven aan mijn afkeer van staal :crazy_face:

Superblij weer een Tudor Black Bay terug te hebben. Ik heb de Black Bay Black eerder gehad en het voelt alsof hij naar een kuuroord is geweest en afgeslankt en fris weer thuis is gekomen! :grin:

Welcome Fifty-Eight! :sparkling_heart:

Maar zoals altijd blijf ik denken aan “the next steps” … Een semi-dresser met lichte plaat … :thinking: De eerder genoemde GS staat hoog op de lijst, maar niet voor de nieuwprijs, ik moet dus net tegen een gebruikte SBGW231 aanlopen … En zo blijven we bezig …

7 likes

Ik vond die Airking 5500 wel een goed idee van jou.
Jij zou voor een lichte plaat gaan, ik voor een zwarte of blauwe.

Is alleen wel vintage…

Sta ik niet direct afwijzend tegenover :innocent: … Die Airking 5500 is inderdaad erg gaaf! Heb geen haast, maar ook hier … je moet net tegen een mooie exemplaar aanlopen …

1 like

Dit is wel een bijzonder mooie combi v. Wijzers en wijzerplaat. Die zou ik ook wel willen.

:joy:

2 likes

Ik lees wel dat deze erg dunne lugs heeft, iets teveel gepolijst. Maar maakt inderdaad een mooi plaatje!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Super coole watch! Mooie aanvulling naast de Speedmaster.
Ben zelf ook wel benieuwd hoe deze maat draagt. Geniet er van!:ok_hand::grinning:

1 like

Gaaf man…van harte. :+1: Dat zou idd een pracht combi zijn met de (juiste) Air King. :ok_hand:

1 like

Avatar nu ook veranderen? de Explorer staat daar nog steeds afgebeeld :grin:

Gefeliciteerd met deze super aanwinst!
En er is niets mis met een beetje voorpret richting de GS.

2 likes

yep … nog niet tegen het juiste plaatje aangelopen. Aan de andere kant is dit een stil monument van mijn eerste Rolex :sunglasses:

1 like

Speedy houden. Explorer en Halios :wave:
Datejust 36mm en Sub 14060M kopen. Beide kunnen meerdere bandjes hebben :+1:

Mmm smaakvol :sweat_smile:

Je hebt niet goed opgelet! Rolex is staal! Ok … of je moet naar het oude spul gaan …