Eezy

Goede ervaring met @Eezy. Goede en duidelijke communicatie en een vlotte deal, aanrader! :thumbsup:

1 like

Ook prettig zaken gedaan met @Eezy. Aardige vent en enthousiaste horloge liefhebber. Aanrader!

1 like

Een tijdje terug een setje manchetknopen verkocht aan @Eezy, snelle communicatie en snelle afhandeling. Top koper! :thumbsup:

2 likes

Mijn quartz King Seiko verkocht aan @Eezy we konden een persoonlijke afspreken in Amsterdam, ging vlot en gezellig. Prima :point_up:

1 like

Positieve ervaring met @Eezy . Vlotte betaling, duidelijke en nette communicatie. Deal verliep niet zoals gewenst doordat postNL het pakket “kwijt” was, desalniettemin is het opgelost en verdient zijn geduld een eervolle vermelding. Prima om zaken mee te doen! :thumbsup:

2 likes

Zeer fijne deal met Edzard achter de rug. Goede communicatie, duidelijke afspraken, en een fijne kerel met een groeiende affectie voor leuke vintage klokken. De Seamaster is in goede handen :slight_smile:

Zeer graag tot de volgende @Eezy !

1 like

Afgelopen week een bandje verkocht aan @Eezy. Het geld stond werkelijk op mijn rekening voor ik er erg in had! Verder vriendelijke en snelle communicatie; fijne deal! :ok_hand:

1 like

Soepele transactie met @eezy afgehandeld. Leuk om van gedachten te wisselen over de hobby met iemand die meer in de vintage hoek bezig is dan ikzelf. TOP!

1 like

Leuke ruildeal gedaan met @Eezy!
Prima communicatie, gaf de ruimte voor een mooie deal voor beide.

Geniet van de Junghans, hij is bij jou beter op z’n plek.

1 like

Hartstikke fijne ervaring gehad met @Eezy. Snel, duidelijk en zeer vriendelijk!

1 like

Prima communicatie met @eezy.

Omega band 1171/633 verkocht.

Vlotte en prettige deal.

:+1:

1 like