Van Frank een zeer mooie Citizen Promaster overgenomen.
Hele fijne mailwisseling, duidelijke antwoorden op mijn vragen gehad.
Toen twee dagen later een wel zeer degelijk bomproef pakket in ontvangst mogen nemen met een ruim aan de beschreven staat voldoende Promaster.
Van Frank een tijdje geleden een Maurice Lacroix Pontos S overgenomen! (Is alweer weg haha!)
Na wat gebabbeld te hebben via whatsapp en duidelijke afspraken gemaakt te hebben in de auto gestapt om het horloge op te halen voor een hele mooie prijs! Alles verliep flekkenloos en daarbij is Frank ook nog eens een erg aardige gozerš.
Mijn Citizen Orca verkocht aan Frank, deze is nog onderweg naar hem, maar ik kan mijn ervaring welk vast doorgeven natuurlijk
De communicatie verliep snel, vriendelijk en met dezelfde humor als ik graag zie. Aan de hand van de manier van schrijven krijg je al een beeld van iemand en deze was positief.
Omdat ik er een goed gevoel bij had, besloten om het pakje maar vast te verzenden voordat het geld op de rekening stond. Bij goed vertrouwen zeg maar, ook hier een goede keuze, geld stond keurig op de rekening de dag erna. Dat is het nadeel van een andere bank, het kan soms even duren.
Al met al een geslaagde deal, zeker voor herhaling vatbaar.
Ondanks dat Frank nog niet zo lang actief is op het forum, is hij uiterst betrouwbaar en kan ik hem iedereen van harte aanraden.