Effe voorstellen

Dag lieve mensen.
Sinds jaar en dag volg ik jullie forum ,stiekem, vanaf de zijkant. Nu word het gewoon eens tijd om het formeel te maken.
Mijn naam is Roger,kom uit het pittoreske Wittem(gemeente Gulpen) en ben van het bouwjaar 70. Heel veel interesse in de ,oude, techniek. Om zowel te dragen alsook me mee te verplaatsen.
Als puber ooit een fake breitling gekocht omdat ik die mooi vond echter nu in de mogelijkheid om een paar echte klokjes te mogen dragen.
Door de week kun je me tegenkomen in zuid Limburg met een Certina ,Raketa 24 uurs of Ancre duiker om mijn pols. In het weekend kan dat een Omega speedmaster mark 4 zijn of een Omega sea master, of een Telda grono.
Soms bij gelegenheid een Iwc van 1918 maar daar ben ik eigenlijk bang voor om te dragen.
Enfin soms zal ik het forum gebruiken echter meer zal ik ,stiekem, meelezen.
Groeten Roger

10 likes

Hee! Ik moest het opzoeken, maar komt dat bier daar vandaan?

images

Je zou het niet zeggen soms, maar de ervaring leert me dat je gelijk hebt.

Groeten terug uit het Anton-Pieck-achtige Emmeloord.

2 likes

IMG_3287

P.S. tot zo. Ik zal eens kijken of die contreien in de kaarten van het navigatiesysteem van de nieuwe Renault zitten. :laughing:

Welkom :grinning:

Daar heb ik ook gewoond (waar niet), welkom :sunglasses::sunglasses:

In Kazan.

2 likes

Ook niet in Raar, Rectum, Boerenhol, Sexbierum, Hongerige Wolf, Waspik, Gaarkeuken, Kuttingen, Doodstil en Poepershoek

2 likes

Welkom!

Welkom!!

Welkom en veel plezier op HF, Roger!

Mooie vrouwtjes daar :+1:

1 like

Roger, welkom op HF!

Welkom op het forum Roger en veel plezier hier!

Welkom Roger!
We zijn gek op foto’s😁

Mijn beste,

Roger, van harte welkom binnen de gelederen van dit enthousiaste HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Mooie piepers! Oogst 2018?

met roest!

Welkom Roger.

1 like

Welkom

Welkom op het forum en veel plezier hier! Ben vaak door Wittem gereden! (via Wittem en Partij naar Epen).

toch wel op de fiets mag ik hopen :wink:

1 like