Hallo iedereen op het forum. Ikzelf ben Thomas 30 jaar en gedreven door techniek. Ik lees al geruime tijd in de schaduw mee & zo nu en dan post ik eens een foto van men horloges die ik feitelijk nog maar kort in mijn bezit heb. Ik wou altijd een mooi horloge hebben en besloot voor men 30ste verjaardag er één te kopen. Daarvoor droeg ik voornamelijk men smartwatch of de quartz horloges van designer brands die ik in men jonge jaren gekocht had (ik wist toen namelijk nog niet beter😅). Via het forum men eerste horloge gekocht na maanden erover te denken. Het was een hele weg ernaartoe feitelijk wou ik een speedmaster maar betrapte me er steeds op dat ik naar hetzelfde horloge bleef terug kijken. Uiteindelijk de keuze gemaakt en een bericht gestuurd en niet veel later was ik de trotse eigenaar van men eerste echte horloge. Nu enkele maanden verder is al nummer 2 aan de collectie toegevoegd. Ik hoop nog vele mooie jaren hier op het forum te beleven want de chase naar de volgende en de verhalen van anderen zijn wel verslavend om te lezen.Alvast bedankt voor de aandacht om dit te lezen
Groetjes Thomas
Welkom, Thomas!
Welkom!
Welkom hier! Heb je ook plaatjes van de huidige collectie? Altijd leuk om te aanschouwen.
Veel plezier hier!
Welkom op HF, Thomas! We zijn erg benieuwd naar foto’s van jouw Speedmaster en natuurlijk naar wat er dan recent nog aan de (inmiddels) collectie werd toegevoegd.
Dan nog even een taaldingetje.
Het is “mijn” of “m’n”. “Men” betekent iets anders.
Sorry. Ik kon het even niet laten. ![]()
Thomas, welkom op HF!
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis ![]()
Welkom op het
-forum!!
Dag Thomas, leuke horloge reis so far. Daar gaat vast nog wel verandering in komen. Geniet lekker van dit forum en van een mooi horloge van harte welkom!

Welkom Thomas!
welkom
Welkom bij de club!
Welkom Thomas,
Ik ben benieuwd wat jouw eerste echte horloge is
Foto’s, foto’s!
Maar bovenal: welkom!
Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!! ![]()
Welkom.
Welkom Thomas,veel plezier hier.
Welkom Thomas ![]()