Heb al sinds september 2016 een account en lees heel veel op het forum…zeer interessant.
Ik heet Nils en ben 43 jaar en woon in Zeeland en werk voornamelijk avond en nachtdiensten in de beveiliging.Woon samen met me vrouw en 2 katten en 2 honden.
Hoe is het begonnen (horlogetik)…tja.
Vroegah toen ik klein was had ik een Casio met lichie en dat vond ik prachtig,ook een Citizen met solar waar je de zonnecellen echt goed kon zien zitten. Die laadde niet meer op en bandje was kapot gegaan dus maar weggegooid…stom…stom.
Nu 20 jaar later geen horloge nodig i.v.m mobiel enzo… tot ik bij de Lidl stond en soort van Casio lag met lichie😎 voor 5€…ik kopen en toen was het hek van de dam.
Inmiddels flink verslaafd geraakt en favoriet is toch weer Citizen al kijk ik steeds meer naar andere merken en ook richting automaten…morgen komt me eerste echte automaat van Orient binnen…ben benieuwd…
Paar foto’s van wat ik al gekocht heb en ik hoop met veel plezier op dit forum te speuren…
Van harte welkom binnen de gelederen van dit gezaghebbende HorlogeForum!!
Een ruimhartige introductie hoor. Fraai voorzien van een artistiek horloge overzicht!!
Mijn complimenten!!
Leuke verzameling heb je opgebouwd!
Ik heb net zo’n Casio als de jouwe in je onderste foto.
De mijne is meer dan beschadigd maar toch vind ik hem prettig.
Ik draag hem altijd bij het ruigere werk (klussen in huis, sleutelen aan motor of auto).
Welkom! Hele collectie heb je al. Maar zie daar ook al een automaat tussen zitten, of zie ik dat verkeerd? De Seiko 5 sports? Veel plezier met je nieuwe aanwinst morgen in ieder geval
Vind hem ook prettig…dacht dat ik ultiem horloge had gevonden voor nachten…met verlichting…alleen bleken de cijfertjes toch te klein te zijn…maar de lume op deze is echt niet slecht.
Ja…hahahahaha klopt zit ook nog een oude Citizen automaat bij…eigenlijk bedoel ik dat ik veel heb gezocht naar wat ik wil in een automaat omdat ik die Seiko 5 eigenlijk heb gekocht om een automaat te proberen…moeilijk vond ik bijhouden dat hij blijft lopen dus zocht er één met metertje en winding en hacking en liefst dat hij bij mijn wit/gouden ring past…deze komt morgen!