Effies voorstellen maar zoals het hoort toch

Allen een hele goedeavond,

Ik ben nu ruim een week lid op dit horlogeforum.

Mijn naam is Ruud en ik woon in het westen van het land het zogenaamde Westland.
Ik ben 58 jaar oud en begonnen met het kopen van kwarts werkhorloges.
Die sneuvelden vaak ivm zwaar werk.
En belanden dus in de prullenbak.
Een jaar of 8 geleden kocht ik een Edox grand Ocean ultra slim om netjes te dragen.
Het geluk was niet met mij want die ging net na de garantie kapot en dus laten repareren door de juwelier hier in het dorp waar ik al mijn aankopen gedaan had.
Na 4 weken weer terug en dit zat me niet echt lekker want ik was er wel ietwat op uitgekeken dus…
Ik naar hem toe en hij kocht deze terug en schonk hem aan zijn vader voor niks.
Toen een Seiko Kinetic gekocht en geld erbij gelegd. Die beviel prima en heb ik nog steeds
.Deze winkel zit vlak om de hoek. En dan loop je weleens binnen. Gevaarlijk

Ik heb ik 2 Bruno Soehnle horloges een Marcato kwarts en een Mechanik editie 4 handopwinder.
Die beiden ook perfect bevallen tot nu toe.
Tevens heb ik een Fortis Flieger van 40 mm gewoon zonder poespas wijzers en datum lekker clean en eenvoudig waar ik ook erg van houd.
In Duitsland tijdens vakantie weleens een Zeppelin gekocht voor weinig maar dat was voor de leuk ook een geinig automatisch geval gewoon tegen het lijf gelopen.

Ik heb nog wel meer maar ,
Nou genoeg over de horloges en even over wat ik doe…
Ik ben nationaal en internationaal chauffeur en kom dus in allerlei landen ben vrij gezel(lig)
en heb dus geen perikelen met betrekking van commentaren van mijn wederhelft momenteel.
Maar ben soms ook niet vaak thuis, door de Corona ellende ben ik de laatste tijd vaker thuis en ook s nachts ja en dan ga je weleens verder kijken en zodoende ben ik hierop beland.
Ik hoop hier veel te leren en mijn interesse verder te kunnen verdiepen.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen als ik vragen heb en zijn jullie bereid om jullie kennis met mij te delen.
Ik zeg altijd maar zo je kan niet alles weten en je bent nooit te oud om te leren.

Zo heeft ieder zijn ding en vind het harstikke fijn om deel te nemen aan dit geweldige forum.
Zo voorgesteld en bedankt voor de aandacht. !!!

En rest mij nog om jullie allen een fijn en gezond 2022 te wensen.
lets shake hands met iedereen.

58 likes

Welkom Ruud. We zijn gek op foto’s.

1 like

Welkom op dit mooie forum :wink:

Welkom…:+1:

11 likes

10 likes

Welkom mede Westlander!

mogguh man

1 like

Welkom hier! Veel plezier op het forum Westlander :wink: :tada:

Welkom collega.

3 likes

Welkom! :slightly_smiling_face:


Deze vandaag opgehaald
Ik lijk namenlijk ook op een rus

5 likes

Welkom, meer barre Westlanders hier :wink: :+1:

2 likes

Welkom en leuke zin :rofl: fijn als iemand bij lid worden gelijk zo een leuk verhaal verteld :+1: :+1: veel lees en kijk plezier hier op HF

1 like

Is dat de grijze of blauwe dial ?

Welkom Ruud!

Welkom :smile:

Echt fijne juwelier alhier die echt alles doet voor service .
Ik had een prisma en daar kon je de tijd niet meer van verzetten ik erheen net buiten de garantie een jaar of 3 oud en ja hoor belande in de prullenbak
En hij gaf me zo een nieuwe uit de vitrine en vroeg me of het zo opgelost was.
Zo gaat dat hier nog op de normale oude manier en precies hetzelfde horloge.
Die heb ik weer jaren gedragen voor mijn werk.

6 likes

Welkom op HF Ruud en veel plezier hier gewenst!

De grijze.

1 like