Eh,... Hallo? wie daar?

Beste Dames en Heren,

Bij deze wil ik mij voorstellen; Menno.
Waarom heb ik mij aangemeld op dit forum?
Simpel; ik ben op zoek naar een nieuw horloge. Nou, daar hoef je je niet voor aan te melden zou je zeggen… en dat klopt.
Toch heb ik hier al een beetje rond zitten neuzen en kom leuke, vermakelijke, en interessante onderwerpen en artikelen tegen.
Op dit moment heb ik een Victorinox Startech 2000 (quartz) als dagelijks tijd aangeef apparaat.
Deze en een Swatch Iron ding (ooit van de baas gekregen) zijn de enige horloges welke ik bezit. Het mag duidelijk zijn; We hebben hier met een groentje van doen!

Nu was pas geleden het bandje van de Victorinox af gebrokkeld (rubber) en heb deze vervangen door een Nato strap, omdat het originele bandje (voor mij) niet te vinden was.
Doch, tijdens deze zoektocht kwam ik allemaal mooie horloges tegen en ook dit forum… H mmm, misschien is een nieuw horloge ook wel weer 's een keer leuk, dacht ik toen.

Waar ik naar aan het kijken ben is een Seiko, en dan een mechanische of een Kinetic (daar ben ik nog niet over uit).
Een Seiko, omdat deze elke dag gedragen gaat worden en de kans groot is dat, door de werkzaamheden welke ik verricht, deze gehavend gaat worden. Mocht dit gebeuren dan lig ik daar niet snel wakker van. Waarmee ik niet wil zeggen dat Seiko een brol merk is ofzo, integendeel; ik denk dat er niet veel fabrikanten een hoog kwalitatief mechanisch horloge kunnen maken in een, eh, “bepaalde” prijsklasse…

Goed, misschien hoor ik dus helemaal niet thuis op dit forum, maar aangezien ik er al aardig wat van opgestoken heb, is het wel zo aardig dit even te laten weten; Big THANX allemaal! (en wie weet loop ik hier wel een horloge virus op… Komt 't toch nog goed met mij!)

Cheers, Menno.

31 likes

Juist wel, welkom :sunglasses::sunglasses:

1 like

Zeer welkom op dit mooie forum Menno! :sunglasses:

In het blauwe gedeelte ga jij vinden wat je zoekt! :relaxed:

Hier alvast een mooie Seiko die ik net zag staan:

Veel plezier gewenst hier! :+1:

1 like

Wees welkom op dit forum!

Oh enne: tl/dr

Wat betekent dat? :sunglasses:

Welkom Menno…veel plezier toegewenst hier op HF. Pas op het kan verslavend werken :wink::laughing:

1 like
8 likes

Verslavend??? :innocent:

1 like

Hahaha…:joy: Kan ook niet anders…:laughing:

Edit: wist je trouwens dat Murdock morgen in NL is? In Utrecht.

2 likes

Je weet zelluf homie :+1::sunglasses:

Echt wel :joy:

1 like

Lekkere voorstel ronde.
Met humor en zelfspot.

Gaat wel goed komen, maar hier te lang blijven rondhangen heeft wel één nadeel. Het gaat wel ten koste van je beurs.

:laughing: Veel plezier alhier.

3 likes

Welkom Menno, maak je geen zorgen want je bent al besmet :smiley:

2 likes

Welkom hier op het forum. En met je victorinox, interesse in seiko en horloges in het algemeen zit je hier goed hoor. We dragen niet allemaal een Rolex…

2 likes

Welkom en veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Ja Logie daar krijg je het warm van :rofl:

1 like

Welkom Menno!

Welkom op het horloge forum en veel leesplezier hier!

baby-running-away-gif-5

3 likes