Eh...help? : Volgende week jarig,

en de keuze is hierop gevallen:

Weet iemand of deze ergens in nederland te krijgen is?
Het is de BJ8050-59E, de uitvoering met de stalen band.
En ja, ik weet dat de de uitvoering met rubber wel te vinden is, maar je kan geen bandjes wisselen mocht je dat willen:

Graag reactie, anders moet ik toch via ebay USA gaan, aangezien ik hem ook niet zag bij chronograph.com, en de enige schappelijke duitse ebaywinkel er toch zo´n 8 weken levertijd op na houdt…

Alvast bedankt!

Yaffle

Inderdaad niet in europa te krijgen je moet ze in usa bestellen

Dat schijnt een hele flinke dikke jongen te zijn. Niet alleen qua diameter maar ook qua hoogt.

Bijnaam: Eco-zilla, zoon/dochter van de Citizen Godzilla, (min of meer hetzelfde maar dan met automatisch uurwerk en ongeveer 4x zo duur.) Heeft ook nog een titianium broertje met rubberband en een stalen zusje met rubberband.

We zijn benieuwd naar je ervaringen met deze Citizen.
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag, gaat ie het halen voor je verjaardag ?

Yep, helemaal mijn horloge, kan ik mooi vergelijken met mijn seiko sld005, ook niet de kleinste…
Maar of ie het op tijd haalt weet ik niet, hij is besteld, maar de douane kan uiteraard weer roet in het eten gooien. Mochten hier mensen van de douane als mede horloge-liefhebber zijn: Het is mijn verjaardags-kado! Gift! (Please??)

Wordt vervolgt,
Groeten
Yaffe

Ps, heb je de nieuwe seiko prospex 600m marine-master springdrive al gezien? :wink:

Yep, al gezien.

Vroeger, in de goeie ouwe tijd, was er op dit forum iemand, die altijd zei:

Less is more !!

In het geval van de nieuwe spring drive gaat dat voor mij zeker op want ik vind de oude Marine Master veeel mooier. Tsja en dank die bandaanzet. Met een stalen band gaat het wel, maar met een lederen band…ziet niet uit.

De spring drive is zeer groot, dat is het probleem niet. De prijs wel met zijn 3100 USD. Daarbij vind ik de draairing met zijn zaagtandprofiel niet mooi en de gangreserve aanduiding…nou nee.

Voor mij dus de oude versie, deze is ook niet te klein aan de foto te zien, Maar 1700 USD is ook voor een Seiko veel $$$$ Hij word nogal eens vergeleken met de Omega Seamaster Professional. Die vergelijking gaat mijns inziens nogal mank.