Ehhh... waar is het Limited 2006 topic gebleven?

Zou toch zweren dat hier gisteren de Glycine forumklok 2006 gepresenteerd werd???

Okay… zie net de post van Henrik… hoop dat het allemaal goed komt. :slight_smile:

Ik had zowaar het geld al bijna overgemaakt. Hopelijk gaat het misverstand niet over de prijs, BTW vergeten of zo…

Ik had het geld ook al overgemaakt… Hopelijk gaat het ook niet over het design.

Niels

Plaats dan maar even een foto van een ander Glycine model, een NOS Oysterdate Perpetual, met een ETA 25J caliber 2783 uit plm 1980 -
diameter 36mm
(iedere gelijkenis met een Rolex Oysterdate berust op puur toeval) :slight_smile:



ik vind het toch een vreemde gang van zaken…
Het merk met de G dat de limited gaat leveren ( ik zal de naam dus ook niet noemen) is bang geassocieerd te worden met een prijs van X euro’s…Heel vreemd aangezien ze op de X euro’s gewoon een normaal bedrag verdienen. En bovendien gaat het niet om een serie product maar om een limited… G is bang voor een soort gezichts verlies ofzo? wat hebben ze te verliezen? Hooguit dat ze bekender worden. Ik moest het toch echt even kwijt.

Verder voor diegene die het een mooi horloge vinden, veel plezier ermee!

Ik snap niet helemaal waar het hier om gaat maar iedereen veel plezier met jullie nieuwe aanwinst.

Ik hoef hem niet meer.

Aangezien het er op lijkt dat merk X zich schaamt voor het leveren van de limited, zal ik ze niet in verlegenheid brengen door er één te kopen. :S

Henrik (en alle anderen die zich ingezet hebben), bedankt voor alle moeite. (tu) Jammer dat het op de valreep zo moeilijk moet gaan, maar daar kunnen jullie niets aan doen.