Ehwatch

Onlangs een horloge gekocht bij Erik. Vlot en vriendelijk contact. Verzending was snel en goed verpakt. Prettig zakendoen en tot de volgende keer!

Ik kan me eigenlijk alleen maar aansluiten bij wat anderen zeggen. Van Erik heb ik een vintage Seiko gekocht. Een schitterende klok, geheel conform de beschrijving van Erik in het verkooptopic. Vlotte en vriendelijke communicatie, het horloge was er in no-time en het was zorgvuldig en goed verpakt. Ik ben een blij man!

Kortom: voor herhaling vatbaar! (tu)(tu)(tu)

Altijd een plezier om met Eric zaken te doen. Hij is een liefhebber met het hart op de goede plaats.

Weer een aantal hobby Seiko’s van Erik overgenomen. Ook deze keer net als de andere
keren een verassing bij aankomst. En de rest beter dan omschreven. Hier word je vrolijk van.

Erik heeft mijn Kinetic gerepareerd…goede service ben er erg blij mee!

bijgaand het modelletje! (foto gepikt van internet!)

Vorige week een Shturmanski chronograaf van Erik gekocht.
Zoals ook eerder: prettig en snel email verkeer.
Volgens mij had ik het horloge (met een leuke bonus) eerder in huis dan hij het geld:D

Kortom: wederom een aanrader(tu)

Ja, die Tom was mij dus net voor met de Sturmanskie. Nadat ik Erik gemaild had kwam hij echter met een geweldige oplossing. Hij had nog een nieuwe Sturmanskie liggen in de uitvoering luchthavendienst. Ik vond echter de kast niet zo mooi (te glanzend). Erik wilde er voor dezelfde prijs een matte kast bij leveren. Prima idee, maar hoe krijg ik e.e.a. omgebouwd? ik ben niet zo handig met horloge’s. Ook dat heeft Erik soepeltjes opgelost. Via een bevriende horlogemaker e.e.a. pijlsnel laten regelen, zodat ik nu een zeer mooie Sturmanskie Luchtmacht klok heb, met originele stalen band, originele doos en papieren die origineel zijn. Op de papieren staat het bouwjaar van de klok 1988, maar het uurwerk zelf is uit halverwege jaren 90.
Verder natuurlijk de kast met pushers van de luchthavendienst uitvoering, ook al zeldzaam aan het worden.
Als bonus zat er in het pakje een fraai Russisch digitaal horloge, compleet met gebruiksaanwijzing. Nu nog een cursus Russisch en ik kan het horloge zelf instellen.
Ook ditmaal (heb in het verleden diverse horloge’s van Erik gekocht) een perfecte service, uitmuntend materiaal en zeer snelle oplossingen en levering.
Erik bedankt,

rombo

Mijn Poljot Red October werkte niet meer naar behoren.
Erik een mail gestuurd en vervolgens wat tips ontvangen.(deed mij tevens een aanbod om goedkoop een nieuw uurwerk te bemachtigen.

ff wat geprutst en…

HIJ WERKT WEER PERFECT!!

Erik bedankt!:~

Ik heb nu twee keer een seiko van Erik gekocht.
Alle twee keer ben ik dik tevreden, zowel over het horloge en de snelle verzending.

:)-D Zoals altijd is het super om met Ehwatch zaken te doen…vol verwachting wacht ik dan ook op mijn seiko auto relay! Bedankt!! En tot een volgende keer! Misschien als je de spring drive in de aanbieding hebt???

groet, landrover110

ben er alweer poosje uit het wereldje maar in verleden veel zaken met erik gedaan,nooit maar dan ook nooit een teleurstelling.mensen hier kun je met een gerust hart kopen
Groet jan de groot

Wederom 2 seiko 's mogen kopen van Erik en wederom ben ik weer zeer tevreden over de horloges en afhandeling.

Nogmaals 3 mooi seiko’s van erik over mogen nemen.
Tot mijn verbazing kreeg ik er een vierde seiko gratis bij.
Erik bedankt.

Vandaag een Panda (6138-8021) mogen ontvangen.

Prima transactie en met wat TLC heb ik er weer een juweeltje bij (tu)

Supersnelle levering van een prachtig horloge, wat wil je nog meer.(tu).

Heel goed…(tu):wink:

Helemaal top!
Erik is een top verkoper en liefhebber,zeer prettig zaken doen. (tu)

Erik,bedankt.

Groet,
Werner

Ook ik kan niets dan lof uitspreken over ehwatch.

Het enige wat ik hem kwalijk neem is dat ik nu echt niet met 1 seiko kan blijven zitten, zullen er meer bij moeten komen X(

groet!

1 like

gele Traser overgenomen van de Heer Ehwatch.
Uitstekende contacten. goed bomvrij verpakt voor verzending.
Klok ziet er perfect uit met nog eens drie banden erbij, wat wil een mens nog meer.

Bedankt

Lenno

1 like

2 horloges gekocht van ehwatch, perfect aangekomen! Zelfs nog eerder dan ik
verwacht had, ook in de exacte staat zoals omschreven was in de advertenties.

Zeer prettige communicatie, ehwatch weet echt veel van zijn horloges af en
geeft graag verdere (diepere) informatie over de modellen welke hij verkoopt.
Echt iemand met hart voor zijn horloges en er veel van afweet, liefhebber dus.

Al met al een topper waar ik graag nog eens bij zal kopen. Aanrader! (tu)

1 like