Ehwatch

Ik heb de twee chrono projecten van ons mede forumlid ehwatch overgenomen.

En kreeg er nog wat leuke uitdagingen (2 kleine duikers) en en wijzerplaat extra bij, gratis en voor niets!

Snelle verzending en leuk PB en email-contact met een mede Seiko-liefhebber!

En kijk eens hoe netjes ik het tijdstip mikte :slight_smile:

Aan het tijdstip te zien ligt rob nogal eens te laat in bed.:z

Vorige week een aantal vintage Seiko’s van ehwatch overgenomen.

Prettig email-contact, snelle verzending en bij aankomst bleek er ook nog een
verassing te zijn in de vorm van een aantal parts-exemplaren en een restauratieproject.

Kortom een Seiko-verzamelaar waar je prima zaken mee kunt doen.

Afgelopen week een aantal electronics van Erik ontvangen en inmiddels zijn er nog wat items onderweg.

Geweldig forumlid met een echte passie voor horloges. Veel kennis van zaken en een echte liefhebber :slight_smile:

Een absolute aanwinst voor dit forum!!

Allen hartelijk dank, ik ga bijna verlegen woorden.
Maar de hobby is enkel leuk met mensen zoals jullie.

Groeten Erik

Ik heb Erik altijd ervaren (en nog) als zeer correct,de afspraken die hij maakt komt hij ook na,gezien zijn staat van dienst op dit forum en de goede recensies is en kan hier ook geen twijfel over zijn

Goede afspraken
Goede info
Snelle service

Wat wil je nog meer! :slight_smile:
Kortom… een top verkoper! (tu)

Groet,
Werner

En dan hebben we het nog niet eens over zijn kennis van Boctok’s en Poljot’s en bovenal zijn drive deze kennis te delen met anderen. Een topper.

helemaal top, Erik heeft mij al vaak van raad voorzien en ik heb net een mooie Boctock duiker van hem gekocht voor weinig, zoals al zijn verkopen koopjes zijn voor de beginnende liefhebber met een smalle beurs, dus koop vooral van hem en je hebt een goede klok voor weinig.

Vorige week weer twee vintage Seiko’s van Erik overgenomen
Ook nu weer een heel prettige ervaring. Twee mooie Seiko’s en als verrassing twee
restauratieprojecten, plus een heleboel informatie over Kinetic calibers.

Afgelopen vrijdag m’n poljot red october ontvangen…prachtig mooi horloge in uitmuntende staat!!

Als extra nog wat foldermateriaal ontvangen!!

Kortom een prima adres om zaken mee te doen!

Ehwatch is superbe!

2 Boctok divertjes ontvangen. (waarvan achteraf bleek dat er eentje bijzat, die een rotor miste, en die het niet deed)

Effe een PB-tje gestuurd en daarvan melding gemaakt.

Een weekje later lag er opnieuw een pakje in de bus. De rotor is nu voor handen.
En: er zat nog een surprize bij, een ander Boctok uurwerkje.
(waarvan ik het binnenwerk, of parts wel kan gebruiken)

Zoals ik lees zijn er veel mensen die er een extraatje bijkrijgen.

(Ik heb het stille vermoeden, dat Ehwatch de hele marktvoorraad Russen bij zich thuis liggen heeft) :wink:

Laatst een Boctok duiker overgenomen van Erik.
Leuke communicatie, snelle en goede afhandeling.

Een aanrader!

Ik heb laatst een mooie Seiko gekocht van ehwatch, vlot met antwoorden op mail en na de koop het horloge snel en goed verpakt in huis. Ook op een vraag een tijdje na de koop een snel antwoord. Kortom een prettig persoon om een koop mee te sluiten.

groet, Hans

En weer een leuk pakketje met een bonusje ontvangen.

Ook hier een tevreden klant van Erik (ehwatch).
Een mooie vintage Seiko gekocht, die ook nog uit mijn geboortejaar bleek te komen:). Daarbij een prettige communicatie en een vlotte afhandeling, wat wil je nog meer ? :~

Wim

Recent van Ehwatch een Seconda handopwinder overgenomen voor een vriend.

Mooi horloge, goede verzending, jammer dat die postbodes zo schudden met de post:+

Inmiddels al 4 klokjes bij Erik gekocht, alles geweldig en voor geweldige prijzen,
ik kan geen betere verkoper aanraden dan hem, als je wat zoekt…

Meerdere horloges van Erik gekocht.
Alleen maar goede ervaringen, prettig contact en goede vlotte verzending. Soms nog een extraatje erbij.

gr.
Peebee