Eigen creaties?

ik ben er helemaal stil van

Ziet er byzonder goed uit. Alleen die Breitlings… zonder die naam zou het net wat beter zijn denk ik. Krijgt nu al snel een stempeltje ‘imitatie’ ben ik bang en dat doet af van jouw werk.

Eens een idee om een workshopje te geven :)?

er zitten absoluut leuke horloges tussen…
Knap werk hoor…

Mooie Limited Editions (tu)

Geweldig, ik ben jalours;) (tu)

Gaaf hoor die creaties (tu)
Als je van je hobby je werk kon maken, dan hoef je toch niet meer te werken?

gr Ron

Leuke creaties!
Ik zit er ook wel eens aan te denken zoiets te doen, maar eigenlijk droom ik er van om zelf een horloge te ontwerpen en alles behalve het uurwerk zelf te maken. Gaat ooit nog wel eens gebeuren denk ik, maar dat kan nog wel even duren :sunglasses: (ben tenslotte pas 18 jaar :P)

Nogmaals mijn complimenten voor je creaties! (tu) Ik ben wel heel benieuwd op wat voor manier je zelf wijzerplaten maakt?

Je weet er wel wat moois van te maken Morse. (tu)

respect!

Hartelijk dank voor de vele fijne reacties !

Hopelijk komen er naast de creatie van Martin nog meer pareltjes bovendrijven…

Om jullie vragen te beantwoorden:

• @ Mickmo92 en Jazz: wijzerplaten met gewone print-techniek zelf maken: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,101809,101809#msg-101809

• @ Sharkbyte: wél twee vakanties gespendeerd (als een soort “stage”) bij een horlogemaker die ermee ging stoppen en véél “truukjes” geleerd. De basis is echter zelfstudie geweest en vooral: passie voor horloge-techniek…

• @ Marco-T en Niels2: inderdaad een “héél vette” knipoog of “hoongelach” naar de nep-industrie :D. Het kan dus nog een stapje verder (zonder de bedoeling om mensen te belazeren)… >X

• @ Bikerplus: Je hebt gelijk natuurlijk, maar… probleem is dat ik van m’n hobby al vijfendertig jaar geleden m’n beroep heb gemaakt (professioneel geluidsingenieur) … de horloge hobby is daar nog eens bovenop gekomen… Lastige keuze dus :smiley: :smiley:

Show your “creations” !!

Met Vriendelijke Groeten,

Chris.

Chapeau Chris(tu)

De eerste die je laat zien vind ik echt een plaatje:~

Je zal de horloge liefhebbers die er over een paar generaties rondlopen nog de nodige hoofdbrekens bezorgen bij het determineren van al deze fraaie unicaten:D:D