Eigen foto's FLORIJN

Wat foto’s met telefoon genomen van de FLORIJN 2.

Ik sta ook op de Rikketik, dus kom gerust kijken.

Gaaf Hans, ziet er erg goed uit!

Mooi dat je de weg naar Rikketik hebt gevonden,
mooie website ook :~

geen idee of het kostbaar is maar ik zou voor een eigen “smoel” echt wat meer kleur aanbrengen op de secondewijzer bijvoorbeeld onderbroken : geel / zwart / geel / zwart / geel.
of zwart / rood o.i.d.

( beetje lelijk tekenwerk van me maar je snapt het wel )

grtz. Gerard

Altijd leuk als er creatief wordt meegedacht. Er zijn veel verschillende opties langsgekomen, uiteindelijk voor deze setting gekozen. Misschien ooit voor een HF uitvoering :wink:

Proficiat.

Vind dat er een zekere tegenstrijdigheid zit in het ontwerp. Rustige wijzerplaat met te drukke bezel. De uren & minuten vind ik wat veel, zeker met de veelheid aan streepjes. Mijn eerste associatie was met hagelslag ;).

Maar wat is het idee achter de uren op delen in 5 segmenten van 12 minuten?

Nogmaals gefeliciteerd, met de lancering van je merk. Mooi wristshot, de lugs volgen de pols mooi. Wat is je polsomvang?

Coopertest

Mooi horloge hoor, mooie site ook.
Even een vraagle, op je site staat een foto met de blanke bezel en met de zwarte bezel, bij het zwarte exemplaar leek de loupe voor de datum niet goed op zijn plek te zitten, niet goed gecentreerd t.o.v. de zes indice.

groetjes Lenno

Ik vind hem prachtig, zeker als je er vaker naar kijkt. Ondanks alle goedbedoelde feedback, adviseer ik je om dicht bij jezelf te blijven. Het is jouw geesteskind en verdiend het om ontdekt te worden(tu)

Ziet er schitterend uit. Sluit volgens mij perfect om de polsen. Ik wilde de Rikketik overslaan, maar wellicht kom ik nu toch een kijkje nemen :wink:

Erg gaaf horloge, zeker ook eens met een compleet andere bezel zo! Erg leuk! :slight_smile:

Het idee achter de uren op de bezel is dat je op eenvoudige wijze een tweede tijd kan instellen.

pols is 17,5 cm

dank je! dat doe ik zeker :wink:

dat moet dan door de foto komen, ze zijn netjes uitgelijnd…

Nice (tu)

Wel zou ik kijken om de pip te voorzien v lume.

Carpe tempus Schreef:

Mooi dat je de weg naar Rikketik hebt gevonden,
mooie website ook :~

geen idee of het kostbaar is maar ik zou voor een
eigen “smoel” echt wat meer kleur aanbrengen op de
secondewijzer bijvoorbeeld onderbroken : geel /
zwart / geel / zwart / geel.
of zwart / rood o.i.d.

http://i57.tinypic.com/2ags07c.png

( beetje lelijk tekenwerk van me maar je snapt het
wel )

grtz. Gerard

Zoiets als dit:

Ik zou het niet doen en wellicht op zoek gaan naar een ander ‘eigen’ detail.

Veel succes

Nog even het merk toevoegen op Wikipedia!

cliogek Schreef:

Nog even het merk toevoegen op Wikipedia!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_horlogemerk
en

Ik zie dat de lijst 2 uur geleden geupdate is en Florijn staat ertusseen. Toeval? :sunglasses: