Eerst maar eens kort een klein stukje historie. Naast de SM300 (de echte 165.024) stond de Ultraman (ST2) hoog op mijn verlanglijstje van ooit te bezitten grails. 8k, 10k soms nog duurder op C24. Toch wel erg veel. Tijdje geleden toch eens wat rond gaan mailen. Eerst blijkt dat die C24 prijzen toch wel erg open zijn voor onderhandeling. Zo kwam ik via het US forum in Duitsland terecht. Die beste man bracht mij weer in contact met een Engelsman. Was zijn verzameling aan het afstoten om met pensioen te kunnen op 58ste. Deze Ultraman was nog over. Leren band en NATO nog volledig in verpakking. Horloge slechts paar keer gedragen. Als nieuw. Compleet. Nog even wat onderhandelen en YES !.. zie hier het resultaat. Hieronder wat impressies van mijn eigen unboxing party. Verder het effect van de UV “lantaarn”. Oh zo leuk. En ook nog on leuk nummer. LE van 2012 stuks. Warranty is van 2018 dus nog fors aantal jaren in de garantie ook. Omdat de set meer waarde houdt met die originele bandjes heb ik een zwart/oranje rally band besteld. Voor nu even op een tijdelijke James Bond die wel mooi kleurt.
Prachtig!!
Wat een schitterende aanwinst. Proficiat!
Prachtig! Gefeliciteerd.
waanzinnig mooi , geniet er van !
Mooi hoor
Wauw, echt heel mooi🤩
Ik heb de Uncle Seiko flatlink met Omega gesp cover besteld om zelfde effect te krijgen!
Schitterende aanwinst en leuk dat je nog eentje in perfecte staat hebt kunnen bemachtigen
Perfect!
Ik heb ook een Uncle Seiko in aantocht. Voor mijn Sapphire Sandwich. Ik heb een nieuwe Snoopy in bestelling staan en die krijgt zeker ook een Uncle Seiko Flatlink.
Gefeliciteerd! Mooi om in alle rust op de beste deal wachten! Ik heb dat geduld niet .
Ter info: foto hierboven is van mijn ST2 op stalen band en dit betreft de Omega Apollo 11 50th bracelet. Die is qua afwerking wel paar stappen hoger dan de huidige Forstner en Uncle Seiko banden. Prijs ook .
dit is wel heel vet! mooie set zo. geduld wordt beloond!
Mooie aanwinst!
Geniet ervan.
Dit is een Topper!
Veel draagplezier toegewenst.
wat een mooi ding man! Geniet ervan in goede gezondheid!
Ohhhhh die wil ik nu ook
Schitterende aanwinst. Geniet ervan!
Heel mooi!
Leuk ook dat ons Nederlandse Fratello Watches Omega heeft geĂŻnspireerd om deze Speedy Tuesdays te lanceren.
De Speedy Tuesday 1 is ook een topper!