Beste forumleden, Ik heb al een aantal interessante wijzerplaten voorbij zien komen. Leuk om mensen creatief bezig te zien zijn. Maar nu de hamvraag… waar laat je ze dan vervolgens maken?? Ik heb zelf ook wat ideeen, maar wil het niet bij een droom laten. Weet iemand waar je dit kunt laten doen?
Ik kijk naar de suggesties. Dank mede forumleden! Geniet van de zon.
Groet,
Kers
Hoe groot wil je het aanpakken? Je kunt namelijk een “blank” bestellen en daar gewoon fotopapier opplakken in de meest simpele manier, tot een aantal laten maken of zelfs serieproductie.
Dank allen!
Ik wil een vintage Explorer (1016) homage gaan maken. Maar het blijkt bijna onmogelijk te zijn om een knappe dial te vinden. En als ik iets vind en contact probeer te maken krijg ik geen antwoord. Dus ik dacht "f🤡k it, ik ga er zelf een ontwerpen en laten printen. Maar dat is blijkbaar niet zo makkelijk.
@Ruud dat zou zomaar kunnen. Ik heb alleen geen 30.000 euro voor de real deal, dus zal ik het met een homage moeten doen. Ik wil alleen graag het vintage model hebben. In de aftermarket is zo goed als niets te vinden.
Thanks @Ruud. Die Smiths had ik gezien. Sold out. Maar ergens later dit jaar blijkbaar weer. Ga maar even op de mailinglist. San Martin niet eerder gezien. Maar trek die zwierige letters niet zo (ik ben zelf ontwerper en en tikkeltje autistisch in dat soort dingen). Veel dank nogmaals.