Eigen ontwerp!

Leuke naam, wel wat lang. Misschien “+/- spatie” als korte variant? :stuck_out_tongue:

Hoe staat het met dit project?

Op een heel laag pitje…

Ben af en toe nog wel met het ontwerp bezig, kastvorm volledig anders geworden, wijzers ben ik nog niet helemaal uit. (blijft een lastig punt)
Bandje ben ik zeer tevreden over… net even terug gelezen, draag het bandje nu ongeveer 4 jaar nagenoeg onafgebroken, komen wat kleine rafels aan maar verder in uitstekende staat, wil niet meer anders!

Het ontwerp van het bandje heb ik wel iets aangepast, 1 metalen onderdeel minder en de locatie van de gesp verschuift niet meer uit zichzelf.

Nieuwe kastvorm! Ik heb wat inspiratie van o.a. de BOLDR Venture gehaald.

Op dit moment richt ik mij bijna volledig op het ontwerp en productierijp maken van onze nieuwe vrachtfiets voor de (voornamelijk) B2B markt, zie www.golo.bike dan heb je een idee waar wij mee bezig zijn.

Afgelopen donderdag wel weer even bezig geweest met de Pocket NC, (klein hoogwaardig 5 assig freesbankje) binnenkort komt er een spantang om producten in te kunnen spannen, meer mogelijkheden dan het huidig klemmetje. Het gaat wel weer kriebelen, wie weet ga ik binnenkort wel weer wat stappen maken.
Zolang ik er lol in houd ga ik er nog lekker mee door.

5 likes

Ik zie een versie met een klein keukentje, ruimte voor de vakantiebagage, tent en gereedschap en gaan. :slight_smile:

1 like

Die hebben wij inderdaad ook op de planning staan, een vouwwagen module.
Maar eerst de basis en dan de opties. :slightly_smiling_face:

1 like

Je hoeft als “stel” natuurlijk maar eentje, de partner kan op de gewone race/toerfiets.

Dan kan inderdaad.
Alleen zit je op de toerfiets wat hoger, communiceren gaat iets lastiger, de partner kan dan beter een ligfiets nemen, gelijke hoogte en een stuk comfortabeler. :wink:

Qua breedte zal naast elkaar fietsen toch al wat lastiger zijn.

Beetje zoals de school jeugd die ik elke ochtend inhaal (toe ze nog naar school mochten) 3 rijen dik, oordopjes in en kijkend op hun scherm… :zipper_mouth_face:

1 like