Prachtig!
Wat een ontzettend gaaf project!
Leuk idee de band op deze manier. Ik ben benieuwd wat de duurtest gaat uitwijzen.
Ik zou de andere kant van de lollipop een miniem wit streepje geven voor de duidelijkheid…
Je bedoeld het stukje wat nu oranje is?
Ik ben er nog steeds mee aan het veranderen, ik zal jullie niet met alle plaatjes vervelen.
Ik kwam dit topic net tegen toen ik op het forum aan het struinen was. Het is van voor mijn tijd en heb het nooit gezien.
Hoe staat het met de voortgang? Ik ben benieuwd of je het horloge ook daadwerkelijk hebt gemaakt. De tekeningen en het hele proces zien er in ieder geval tof uit.
Ik weet niet waarom, maar ik zag je ineens voor me als een soort strandjutter.
Een strandjutter is iemand die zoekt op het strand naar spullen die zijn aangespoeld. Jutten is ontstaan uit armoede. Vroeger zochten arme mensen op het strand naar bruikbare spullen, maar tegenwoordig is het jutten verboden. Toch wordt jutten nog steeds gedaan als hobby. Wanneer je iets vindt, moet je dit eigenlijk naar de politie of een strandvonder brengen.
Haha aan het jutten naar horloges.
Het wachten is op een paar containers vol horloges die aanspoelen op de Waddeneilanden
Super strak ontwerp !!
Het horloge ligt al een tijd in de koelkast. Door een eigen bedrijf kom je te weinig aan dit soort projecten toe.
Helemaal nu ik vorige week mijn broer plotseling verloren heb. Hij was ook mede vennoot samen met mijn andere broer.
Dit betekend dat er nu extra werk op ons af komt wat we op een goede manier moeten invullen.
Het Horloge gaat nu dus even in de vriezer, ik wil het in de toekomst wel weer oppakken.
@Infernie
Het bandje wat ik gemaakt heb bevalt uitstekend, veel beter dan een normale NATO, comfortabeler dan staal en hygiënischer dan leer.

Ik draag het bandje nu ruim 2 jaar nagenoeg onafgebroken, ook onder de douche want dan is deze meteen weer schoon
Een paar grote voordelen vind ik het eenvoudig om en af doen, geen sluiting aan de onderkant van je pols, geen uit lubberende gaatjes, maar 1 laagje stof tussen kast en pols en traploos af te stellen.
Dat is vervelend nieuws.
Begrijp dat er een boel op je afkomt nu.
Hopelijk kun je in de toekomst het project weer oppakken.
Veel sterkte in ieder geval.
Sterkte Arjan! (En die bandjes t.z.t. i.i.g. gewoon laten maken. Ik wil er wel een!)
Heel veel sterke!
De bandjes straks inderdaad weer lekker oppakken, zien er echt goed uit.
Zit het metalen plaatje nu tegen de lugs aan of lijkt dit maar?
Zit inderdaad tegen de lug, heb het net weer op zń plaats geschoven.
Christopher Ward?
Voor ft staat geen spatie en voor m wel.
lijkt er wel verdomt veel op ja
goed gezien, ook ik maak soms fouten