Eigenaardige horloge rituelen

Toch wel een tikje…

Even de WC in zonder licht om van de Lumen te genieten!! Onbetaabaar… Erg naar als ik dan in zon moderne plee kom waar het licht automatisch aanspringt, dat gaat bij mij thuis dus niet gebeuren! :slight_smile:

3 likes

Prachtig topic, zoveel herkenbaars.
Zit met een smile te lezen :+1:

1 like

Altijd als het donker is, kijken hoeveel lumen het horloge geeft.
En ook altijd elke dag het glas van het horloge schoon maken :sweat_smile:

1 like

Dat doe ik meerdere keren per dag…

1 like

Hhahah ja herkenbaar

Huh? Nee hoor. Ik doe altijd eerst het lange gedeelte (6 uur) vast en dan het korte (12 uur).

2 likes

Eigenaardige horlogerituelen🤔
Die heb ik niet,ik doe m’n horloge om,tik 2x met m’n rechterpols onder tegen de linker deurpost en ga de deur uit

3 likes

Oh nee! Kantoor werk? Daar moet een horloge toch echt wel tegen kunnen vind ik. Je hebt toch niet zo’n speciaal matje? :grin:

Hangt van het horloge af. Mijn Ali flieger vlekt als de pest, die poets ik tig keer per dag… Op de overige modellen zie je het nauwelijks.

Het horloge wel, de stalen band daarentegen…:sweat_smile: Ben nogal voorzichtig wat dat betreft. Nee geen matje, op kantoor liever een nato of leer​:+1:

Ik kijk een keer in de maand in mijn horlogebox wind ze op zover mogelijk daarna weer in de kast.

1 like

Als ik met de vrouw de liefde bedrijf leg ik eerst wat horloges rondom haar hoofd. Haar vriendinnen vinden dat gek en mijn vrouw nu ook😬.

1 like

Bij het juistzetten na een tijd niet dragen moet de minutenwijzer qua positie in overeenstemming zijn met het aantal seconden, dus als de secondenwijzer op 30 staat moet de minutenwijzer precies tussen 2 markers staan …

1 like

Ik haal 1 keer per week alles even uit de box, met de smalle zuigmond van de stofzuiger ga ik even door de box, haal de horloges van het kussentje en zuig ook de kussentjes, ga vervolgens met een licht vochtig doekje over de horloges, laat ze drogen, dan alles weer in de box, horloges netjes horizontaal en in het midden van het betreffende vakje en staar dan nog even naar mijn “rijkdom” en ga vervolgens als een tevreden mens slapen.
Verder gaat het best goed met mij :joy:

8 likes

Haha, ziek

Eehhhh, dat is toch niet omdat je denkt., dan is er ook nog wat moois te zien?

Na het lezen van alle gasten hier met van die vreemde eigenaardigheden mbt hun horloge, kan ik jullie vol trots zeggen dat ik daar geen last van heb. :grimacing:

** Ik doe alleen elke dag netjes mijn horloge om.*
** Ik wissel vaak van bandjes*
** Ik heb soms last van flipperitus*
** Ik zet regelmatig mijn horloges gelijk*
** Ik luister naar het getik*
** maar ik lik NIET aan mijn horloges.*

Vrij normaal toch :thinking:

3 likes

Hartstikke gek ben je dus net zoals ik :wink::smiley:

1 like

Dit zeg je om de verkoopwaarde van je horloges een beetje oke te houden toch? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes