Eerder vanmiddag reageerde ik op een aanbod van Grootmokum (Willem) en plaatste daarbij ongewild mijn adres op het forum. Ik had mijn jas al aan om naar de film te gaan… en Murphy’s Law sloeg toe.
In de bios werd ik gebeld door Stef (Malus65) met een kort berichtje over mijn fout. Uiteraard had ik 'm op ‘stil’ staan en in de pauze kon ik pas mijn berichtje afluisteren. Stef heeft onmiddelijk dit bericht gemeld en de moderator heeft het bericht aangepast.
Naast Stefs persoonlijke contact (hij heeft mijn tel.nr) heb ik ook nog een aantal PBs gehad met dezelfde mededeling.
Afgezien van het feit dat mijn actie oliedom was, is het wel ongelofelijk fijn om te merken dat medeforummers goed opletten en inspringen als dat nodig is. Zoals in de titel staat: het is een off-topic bericht, maar ik wil toch hier op deze plaalts, iedereen die me geholpen heeft, bedanken!
Super! (tu)
Ik heb ook meermalen mensen gewaarschuwd dat teveel privégegevens zichtbaar waren op een foto oid.
Ik vind eigenlijk dat we daar allemaal alert op moeten zijn.
Ik was al bang dat het adres snel verwijderd zou worden, dus heb ik het maar snel genoteerd. Ha, ha, grapje hoor!! Ik ben blij dat er op dit forum goed op elkaar gepast wordt.