Eind baas NA............hele grote blij

Na aanleiding van dit topic wil ik onderstaande graag wat extra aandacht geven.
Waarom? Gewoon want dit is echt wel de eind baas onder de Russen voor mij.

Ik gluur hier al HEEl lang na maar kopen ho maar, is veel geld voor een Rus.
Is geen prachtig kunststukje zoals de grotere merken leveren (dacht ik) waardoor ik de prijs niet echt vond passen bij het horloge.
Het is echt jaren 70/80 qua looks, kleuren, uurwerk. (geen snel verzet bijv voor datum)

Gewoon iets wat je (ik) niet zo snel kopen zal.

Nu toch binnen gesleept in de vorm van een cadeau van mijn vrouw.
Ik ben aankomend weekend jarig vandaar en heb deze geopperd als cadeau.

Serieus, horloge is werkelijk prachtig.
Al mijn twijfels waren al die jaren voor niks, want dit is echt zo ontzettend blij makend.
Dit is waar de hobby om doet draaien, f#ck de grote merken, big smile kan ook voor een paar honderd euro!
@Tokes had mij overtuigd dat ik voor die smile, voor dat blij moest gaan en man man wat een goede zet.

Vergis je niet hoor, de mooiste kunstwerken van mijn collectie maken mij ook ontzettend blij maar dit horloge, deze kleuren waar ik minder snel voor zou kiezen geven een ander soort van blij gevoel.
Gewoon fun, pret, zin om ermee te shinen, nee ik kan niet wachten om ermee de straat op te gaan.
Ik weet zeker dat deze opgemerkt gaat worden door zijn blitse verschijning en dat is dan leuk vind ik.

Paar plaatjes. In het gematigde licht is het blauw enigsinds beetje tam, wanneer er meer licht aanwezig is gaat het blauw meer en meer knallen. De zilvere sunburst is wat grover dan wat je bij de grote merken aantreft, dit past echt mooi bij de tijdsgeest. Het is zeer zeker super netjes gedaan!
De kast heeft gepolijste delen en delen met brush, mooie strakke afwisseling en afwerking.

Z
Kijk hier dan toch mijn handwindertje!

Wil nog wel iets anders qua band denk ik, dit is wel gaaf maar laat de plaat minder poppen.
Poppen moet deze knaller.

97 likes

Leuk! geniet ervan.

1 like

Prachtig! Dat zijn van de mooiste chronografen! Gefeliciteerd, zowel met de verjaardag als met de horloge-gevende-mevrouw als met het horloge.

1 like

Prachtig. Mooie foto’s ook!

1 like

Tof ding ! Gefeliciteerd met je NA !

1 like

Grote blij, grote wow!

En zo is het! :+1:

Wat een schat! Hij is je dus van harte gegund.
Geniet er van! Maar dat deed je al, begrijp ik.

blowing-kiss-male-emoticon-vector-7590179big-smile-emoticon-with-thumbs-up-vector-23657760

1 like

Mooi man. Gefeliciteerd met je horloge, gefeliciteerd met je verjaardag én gefeliciteerd met je vrouw.

1 like

Mooi ding! Geniet ervan!

1 like

Heerlijk die, ik heb een sturmanski en een strela maar een okeah, ja die wil ik nog wel.
plezier er mee.

1 like

DOEN!

1 like

Als ik er een vind voor het budget dat ik er voor heb. En als ik afstand kan doen van de sturmanski want die zal dan moeten vertrekken.

1 like

Ah top man!!
En ja zoals ik zei soms moet je gewoon voor dat gaan waar je vrolijk van wordt!
En ben heel blij dat je dat hier van word en het is ook gewoon een plaatje!!
Geniet ervan kerel!!!

Gr,

1 like

Gefeliciteerd !
Mooi horloge.

1 like

Erg mooi, in mijn mening de mooiste moderne versie van OKEAH die er te vinden is. Veel plezier ermee! Mijn exemplaar zit op blauw leer, dat werkt goed met de blauwe vlakken op de wijzerplaat.

1 like

Mooi! OKEAH’s zijn cool. :+1:

1 like

Mooi man!
Gefeliciteerd met je verjaardag én je vrouw!
Veel plezier met je NA!

наслаждайся этим!

1 like

Nice :ok_hand:t2:

1 like

Prachtig.

1 like

Zal ik zeer zeker doen!!

1 like

Mooi horloge man. Gefeliciteerd.

1 like