Eind goed al goed: Oneffenheid wijzerplaat Tudor waarvoor wijzerplaat wissel. Na 13 weken beschadigd terug gekregen! Goed opgelost, nieuw exemplaar gekregen! 🄳

Uiteindelijk wil iedereen toch een Baunat

5 likes

Ik ben nog steeds in shock door jouw verkoop van je Alpinist…

2 likes

RLC wil een Rolex, eventueel een FOSH

3 likes

Haha gek genoeg heb ik die nog geen dag gemist. Waanzinnig horloge maar de upgrades die er voor in de plaats kwamen doen mij veel meer :yum:

FOSH? wat is dat?

De UltraGrail ! Op een dag…

Waar staat de afkorting voor?

Haute horlogerie

Het gerucht gaat dat AP bij FOSH heeft afgekeken bij het ontwerpen van de 11.59 lijn

:face_with_hand_over_mouth:

8 likes

Er is er op dit moment maar ƩƩn in Nederland.
Mogelijk in Europa…
Gewoon hier op het forum
Straalt dus af op ieder lid !

3 likes

2 likes

Inderdaad.
CrazyEyes[1]
Maar wel grappig.

Ik dacht dat die AP een Longines Big Eye was joh. :blush:

1 like

Ik zag dit filmpje op YouTube en moest direct aan jouw debacle @RLC.
Je bent niet de enige met dergelijke verhalen.

3 likes

Pfffff niet best.

1 like

Om te huilen .

Filmpje gezien; wat een treurigheid als dit, samen met RLC’s model, door de QC komt. Dan vind ik een slecht uitgelijnde bezel van bijvoorbeeld Seiko minder erg…

2 likes

Ik vraag me af of dit werk is van Tudor of dat de AD zelf heeft zitten klooien.

+1.

En verder: waar gehakt wordt, vallen spaanders. Niet tof als het je overkomt, zeker niet, maar hey die dingen gebeuren, helaas.

Disaster, ramp, het eind van de wereld? Pfff. Het is maar een stukje bezit en bovendien heeft de man uit het filmpje zijn volledige aankoopbedrag teruggekregen. Geen cent armer en een ervaring rijker. Live with it huilebalk, denk ik dan.

Het argument dat ze hem ook korting hadden kunnen aanbieden, tja: je wil een perfect ogend horloge of niet. 100 euro minder betalen als je een haarlijntjes freak bent maakt dan ook niets uit.

Klaar. Next please…

Ik heb er een stuk of wat. Perfect ogend, met mooie beginnende wabi sabi. :slight_smile:

Inderdaad. :wink: Al hoop ik niet letterlijk voor @RLC, want het kost de goede man tien jaar van z’n leven.

2 likes

Tien? Eerder twintig… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar ook dat is uiteindelijk helemaal goed gekomen.

Cheers

wat een gedoe, ziet eruit als een kras of stof, eerder stof want die gaan zo de deur echt niet uit…Als het betreffende filiaal een horlogemaker in huis heeft dan kijkt die eerst voordat er iets naar Tudor wordt teruggestuurd…maar wel slordig van SenC om het zo af te leveren…Ze hadden hem direct moeten omruilen voor een nieuw exemplaar mits er nog eentje in de winkel was, en die van jou retour Tudor. Zeer slechte aftersales naar mijn idee. Mooi dat het uiteindelijk is opgelost.