Eindbazen horloge, het spel uitgespeeld. Hoe zie jij dat

Post?
Real live kopen doen ik aan.
Eerst ff ochtendje werken, kan ik diesel van tanken…

6 likes

Succes en veel plezier vandaag. We wachten in spanning af

2 likes

Alvast veel plezier met ophalen! Ben erg benieuwd!

1 like

Wie zit nog meer te wachten op de NA post van @anon53002072EV?

Wie wacht allemaal op de NA van Mozaiek?
  • JA ik!!!
  • Nee, interesseert me geen ene hond!
  • NA? Wat is dat?
  • Wie is Mozaiek?

0 stemmers

1 like

Voor mij was de eindbaas een Seiko Marine Master 300, alleen wel het nieuwe model met ceramische bezel en saffier ipv hardlex. Ik ben er langzaamaan naartoe aan het werken geweest met de aankoop en verkoop van Seiko horloges in het lage- en midden segment. Allemaal stuk voor stuk met veel plezier gedragen en meestal zonder noemenswaardig financieel verlies of soms zelfs met een klein beetje winst verkocht. En zo heb ik jaren lang enorm leuke en mooie horloges gedragen om nu met mijn recente aankoop van de SLA021 op het eindpunt te belanden. Dit is en was het horloge dat ik altijd voor ogen had als einddoel.

Nu zit ik met een collectie van 5 horloges (waaronder mijn in 1999 gekochte en geliefde SKX007J1) waarbij de MM300 toch wel mijn absolute favoriet is. Ik heb de Rolex Submariner om de pols gehad, de Omega Seamaster, en veel meer luxe horloges, maar allemaal gaven ze niet dat gevoel dat ik heb bij de MM300 (behalve de Turdor Pelagos, die gaat er ook zeker nog komen in de plaats van mijn Seiko SPB143). Maar absolute favoriet, da’s de MM300!

Eindbaas? Zoals ik er nu naar kijk wel. In ieder geval een topstuk uit mijn collectie die blijvend is. Maar ja, met deze hobby weet je nooit met wat voor iets moois de horlogefabrikanten nu weer uitkomen en welke reactie m’n brein daar weer op geeft in de vorm van de aanmaak van liters endorfine. Ik ga het zien.

1 like

Ik denk niet dat dit horloge spel uit te spelen is. Het is een soort cookie clicker. Je kan alleen maar meer hebben.

Daarnaast weet ik ook niet welke horloges er in de toekomst uitgebracht worden, dus mijn eindbaas horloge kan nog veranderen.

Voor nu zet ik mijn zinnen op een seamaster 300m. Ik ga ervanuit dat ik daar voor een lange tijd vrede mee heb.

1 like

Eindstation.

10 likes

Zo. Klaar met werken .

Lets go!

13 likes

Gas op die lollie :wink:

1 like

Kom maar door met die
Casio dan :rofl:

1 like

Ik denk dat het weer iets typisch mannelijks is om een soort van competitief element in het verzamelen van horloges te zoeken. Continu het vergelijken van horlogemerken, welk merk het beste is etc. en kreten als “Dan heb je het spelletje uitgespeeld”. Steeds maar weer op zoek maar meer, beter, duurder. Soms vraag ik me af, geniet je wel van je horloges? Horloge is nog niet binnen of er wordt alweer dwangmatig naar een upgrade gezocht.

Maak me hier zelf trouwens regelmatig net zo goed schuldig aan hoor. Maar het is goed om af en toe te relativeren. Zeker in tijden waarin een hoop mensen niet eens hun boodschappen kunnen betalen.

13 likes

Ja… ga ik ruim een uur voor rijden… …doe ik! :face_with_thermometer:

7 likes

Je houdt het wel spannend. Eerlijk is eerlijk :sunglasses:

Goede reis en geniet van de voorpret!

2 likes

Als je nou even de eindbestemming aan ons doorgeeft, dan komen we ook zodat we live kunnen meekijken :grin:

6 likes

Zit je nog niet in de Whatsapp groep? Daar kunnen we live Mozaiek’s locatie volgen. :laughing:

3 likes

Nog een minuut of vijf tot de grote ontknoping van 2022🥂

1 like

Echt grappig dit. Ik volg je Mozaiek! :smiley:

1 like

Heb je een gps tracker onder z’n werkbus?

1 like

Voor mij ja… whahahaha.

Moet nog naar huis rijden…NA maken…

Of.
Hier zo alvast plaatje?

Wanneer onthullen?
  • Zo meteen na aanschaf?
  • Straks thuis met mooie plaatjes en een puike NA topic?

0 stemmers

3 likes

Kan nie wachte joh

1 like