Eindbazen horloge, het spel uitgespeeld. Hoe zie jij dat

Mooi hoor! Ben benieuwd naar het na topic!

1 like

Mooie aankoop ,je hebt smaak :star_struck:

2 likes

Mooi hoor.
.
.
.

Stuur me maar een berichtje als hij weer door mag? :grin:

1 like

Jij hebt toch ook een explorer? Of loop ik achter?

1 like

Deze is gegaan.
Super mooi horloge maar vond m echt teveel als sieraad aandoen dan tool waar hij wel voor zou moeten staan

Vond hem op dat gebied beetje de plank misslaan.
Uiteindelijk om deze reden weggedaan

1 like

Prachtige keuze! Veel plezier ermee.

1 like

O t is ook geen persoonlijke aanval en de Ranger is prachtig, overweeg m ook maar wat @Tommyvdv aangaf ( zeker na alle aanloop) had ik inderdaad de klapper der klappers (ook qua uitgave) ooit op HF verwacht al snap ik dat maar zeer weinigen 60+ k aan ekkis (willen of kunnen) uitgeven op hier aan een horloge.

Ik vind je Navi meer eindbaas spul tov de Ranger

3 likes

Hoi Hans!

Zeer gaaf horloge Hans!:ok_hand: Van harte gefeliciteerd en ik wens je er heel veel plezier mee! :slightly_smiling_face: :+1:

1 like

Was ook wel deel van het spel .
HF verwacht meteen het opperste uiterste .

De navitimer is 8x duurder dan deze Ranger en 1000x mooier.
Maar mijn eindbaas is de Ranger, de navitimer is mijn Holy Grail en niet het meest ideale kan altijd horloge.

De Ranger is het horloge wat mij als persoon ultiem past en mijn collectie echt compleet en juist maakt.

De eindbaas vult het plekje in in de zoektocht naar het ideale horloge .
Die was nog niet gevuld, nu wel.

14 likes

Eindelijk! Kan ik weer slapen.
Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de NA.

1 like

Ik snap je helemaal, heb een beetje hetzelfde met m’n Breitling, ik vind 'm super maar draag 'm bijna nooit omdat ik 'm 1- niet wil beschadingen en 2- niet altijd bij elke situatie vind passen.

Dus blijven we verder zoeken naar het ultieme horloge (ik zal vast nog wel 10 horloges kopen waarvan ik achteraf denk “nee dit is 'm niet” maar de weg ernaartoe is wel leuk en het kunnen delen met andere forumleden heeft ook wel iets.)

Like I said: Heel veel draagplezier en mocht je je bedenken dan weet je waar je gelijkgestemde zielen kunt vinden :sweat_smile:

1 like

Deze had ik niet verwacht. Maar ik vind 'm wel leuk. En als dit 'm voor jou is: top!
Waarschijnlijk meer omdat je af en toe vrij extreme dingen ziet langskomen en voor sommigen het alleen fantastisch is, als het ook héél duur is. Niet dat dit nou zo’n goedkoop horloge is. Nou ja, dit is natuurlijk gewoon een prima GADA-horloge, waar je jarenlang plezier van kunt hebben.

1 like

Ik vind de term ‘eindbaas’ best stom eigenlijk.

Maar goed. Ik geloof ook niet echt in een horloge dat een einde maakt aan alle horlogewensen.

En als er al zoiets bestaat als een allerlaatste aankoop die de honger doet stillen, dan is dat wat mij betreft waarschijnlijk niet eens een extreem duur horloge. Ik merk dat ik mijn duurste aankopen niet eens zo vaak droeg of draag. Het zijn meer de lekker zittende, gemakkelijk te combineren horloges die ik als ultieme horloge zou kunnen bedenken.

Dus ik nomineer deze:

Kan bij veel kledingstijlen en op veel momenten. De laatste versie heeft de prachtige ‘stepped dial’ en een geweldige band. Wat mij betreft een horloge dat de rest bijzaak kan maken.

8 likes

Gefeliciteerd kerel :ok_hand::facepunch:

1 like

Je horloge is gesmolten.

Of in mijn geval, horloge is nog niet vertrokken. :slight_smile:

Mooie Ranger! Ik vind ze leuk, met een mooie wijzerset en matte plaat is het een lekkere field watch om op een goor NATOotje te gooien. :+1: :+1: Ik kijk uit naar je NA topic.

Ofschoon ik het een erg tof horloge vind heb ik beetje een anticlimactisch gevoel. Je hebt het zo gehyped met het eindbazen- en uitspelen-verhaal dat ik moeite heb met de gedachte dat dit het het nu is.

Zie het als compliment: ik vermoed dat er nog véél meer te zeggen valt over wat voor persoon je bent, om @anon53002072EV maar eens te parafraseren.

Ik wilde het niet zo botweg stellen.

1 like

jochemmyjer-jwgoedhart

Maar dat doet er weinig toe.

Mooie aanwinst en geniet ervan! :partying_face:

2 likes

Mooi hoor, gefeliciteerd :+1: :+1:

1 like

Is uiteindelijk toch een keuze. Je kunt zelf bepalen of je hem als tool wilt gebruiken. Maar gefeliciteerd met de Ranger. Mooiste band van Tudor op dit moment.

1 like

Duur is een een relatief begrip. Voor mij is de Speedmaster een horloge die duur is en waarvan ik alleen nog maar kan dromen :wink:
De versie die je hebt is inderdaad heel erg gaaf! :heart_eyes:
Is dit de hesalite? Ik zie namelijk een heel klein Omega logootje in het glas en de band is volledig brushed?

3 likes

Ik moet eerlijk zeggen dat ik na jouw prachtige stukken iets anders had verwacht met de term eindbazen horloge. :crazy_face:

7 likes