Einde Pontiac project?

Ergens hoop ik dat Horlogeglas.nl niet kan leveren en Arie zijn draaibank skills kan tonen, ik blijf dat iets magisch vinden, iets kunnen scheppen uit een blokje…

als mijn machine hier:

al geen moeite mee heeft… dan moet zo’n glaasje ook wel lukken…:slight_smile:
en wat Plexi betreft…

weten jullie meteen wat mijn droomauto is… ik heb er een gehad… 'k wil em terug… 't is ook een vintage… ooit hoop ik er weer een te kunnen rijden… met de Zentra Savoy met ESA Dynotron om de pols, met een mooie blauwe Rallyband met gifgroene stiksels :smiley:

Afbeelding 1 is toch duidelijk een Porsche 911?

Dan begrijp ik u, mits het ook een cabrio mag zijn :slight_smile:

Hendrik

Nee joh :slight_smile:

Ik denk dat 't toch echt over de Matra Murena gaat :slight_smile:

Precies… een Matra Murena 2.2S… een Porsche is leuk, maar vooralsnog niet haalbaar… zo’n Matra is wat makkelijker te verkrijgen.

eerst maar eens heel veel horlogeonderdelen en horloges bouwen… dan komt die Matra vanzelf wel… :slight_smile:

O ja, ik had Bagheera in mijn hoofd :slight_smile:

http://link.marktplaats.nl/881321328

staat er 1 op marktplaats misschien heb je hier wat aan??

Super bedankt, is inderdaad de goede, maar ik heb alleen het glas nodig. Er wordt nu meer geboden dan ik voor het hele horloge betaald heb :slight_smile:

Update: het goede glas is onderweg vanuit Duitsland. Bedankt allemaal voor de moeite.

Top!.. we wachten af op het vervolg van deze “operatie” (tu)

En welke partij kan nog zulk glas leveren?

Flume Technik: een groothandel in allerlei technische zaken. Een soort Conrad, maar dan aleen voor de detailhandel. Echt de enige winkel ter wereld voor zover ik weet, google leverde niets op. Horlogeglas Nl. en bijvoorbeeld den Hoed in Rotterdam konden ook niet leveren. Toch grootheden in horlogeglazen.

Bedankt, wellicht heeft de volgende met vreemd glas er iets aan.

Mooie tip, dAt is er eentje voor de bookmarks.

Het heeft even geduurd, maar ze hebben toch geleverd. Niet opgeven en uiteindelijk toch resultaat. Nog even afregelen en dergelijke, maar deze is weer van de schroothoop gered :slight_smile:

Goed gelukt!

Daarmee heb je een prachtig resultaat gehaald.
Gefeliciteerd.

Met vriendelijke groet,
Inca

Heel mooi! Knap volgehouden zoektocht :slight_smile:

Keurig gedaan, eind goed al goed (tu)