Einde van de maand februari, hoe reageert het horloge er op

Hamilton day date automatic maar wel zelf datum aanpassen bij dit soort maanden. Had ik ook niet verwacht. Mss ooit bij 'n volgende.

1 like

Aha, het gros van jouw horloges reageert niet.
My bad, ik dacht dat je bedoelde dat het gros van de HF’ers niet reageerde :wink:

1 like

:joy::joy::+1:t2:

Geeft niets @koekoek, het resultaat telt!
Volgend jaar weer een kans. :wink:

1 like

Die Black Bay om de pols loopt gewoon door, die heeft geen last van een verkeerde datumwissel.

Even de kroon losdraaien en uittrekken. Heeft maar één uittrekbare stand dus kan niet mis. De bezel 1 klik naar links voor datumverstelling. Draai kroon tot goede datum er op staat. Kan voorruit en achteruit, dus per ongeluk te ver draaien maakt niet uit. Rekening houden met tussen 21 en 03 uur is allemaal onzin bij deze. Hoef je niet op te letten. Al met al 3 seconden werk en we kunnen er weer een jaar tegen. De rode indicator rechts naast de 3-positie wil zeggen, we zitten nu in de 3e maand van het jaar.

6 likes

Ook al… Net als de Submarines van @SAT en @Seumpie :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

De toelichting op de

miste is nog even :wink:. Dank voor die toevoeging! :+1:
Gelukkig reageerde ik er niet te snel op.

1 like

Wat heb ik gemist :thinking:

Niet veel, behalve dat de BB net zo min problemen heeft ondervonden aan het einde van de maand februari als jouw sub

1 like

Nergens last van :relieved:

3 likes

Snap het nog steeds niet

Dit is mijn Sub ofwel SATmariner, de datum moet ik zeker doordraaien :thinking:

2 likes

Niet de sub van @SAT maar van @RLC

2 likes

No problemo

2 likes

Inderdaad :man_facepalming:t2: ik heb niet goed opgelet

1 like