Vandaag even bij de juwelier een Hirsch bandje laten zetten. En ook even mijn volgende onnodige horloge betast.
De Omega Seamaster quartz.
Verteld de verkoper me dat Omega er mee stopt!
Waar?
Mies.
Vandaag even bij de juwelier een Hirsch bandje laten zetten. En ook even mijn volgende onnodige horloge betast.
De Omega Seamaster quartz.
Waar?
Mies.
Vandaag even bij de juwelier een Hirsch bandje
laten zetten. En ook even mijn volgende onnodige
horloge betast.De Omega Seamaster quartz.
Waar?
Mies.
Nee.
Bedoelde de juwelier niet dat zijn dealerschap van Omega stopt?
Ik was 2 weken terug bij van hell juwelier in Amersfoort
geweest, ik wilde graag weten of ze de seamaster Quartz zwart 42
mm nog konden leveren. Woensdag werd ik door van Hell gebeld met de mededeling dat Omega ze niet meer leverbaar heeft, en ze idd stoppen met Quartz.
Jammer idd… Maar hoe zit het nou met die foto’s van de nieuwe band?
Altijd al gezegt dat die quartz horloges geen handel zijn B)-
Altijd al gezegt dat die quartz horloges geen
handel zijn B)-
Klopt. De consument betaald liever veel meer voor een automaat waarbij ze de prijzen zonder blikken of blozen kunnen verhogen naar wens. Een quartz kun je niet onbeperkt in prijs verhogen want dat koopt men dan gewoon niet meer. Blijf het toch raar vinden. Ik ken niemand die een VHS videorecorder prefereert boven een bluray speler. Maar horlogegekken blijven steeds meer geld uitgeven voor verouderde techniek. Ik kan een automaat ook zeker waarderen maar zal er gewoon geen forse bedragen voor neertellen.
Ben ik het wel mee eens, ik kan een mooi quartz uurwerk ook waarderen, denk eens aan de technische hoogstandjes, atoomklok gestuurd, solar, enz.
Ach, het is gewoon een Certina DS Pilot 42 mm, met een zwarte Hirsch band welke rood stiksel heeft.
Heb de Certina al een heeeele tijd geleden gepost.
Jammer van de Omega Seamaster. Hij zal nog wel te krijgen zijn. Het prijsverschil met de automatic is mij te groot.
Mies
Schrik: heb dit jaar alleen nog maar quartz gekocht:
Gaat niet al te veel geld inzitten en toch heel veel plezier er van
Zouden die quartz nu toch in prijs gaan stijgen? Ik denk van niet, gezien de prijzen van de oude automaatjes.
Heb er gelukkig nog eentje in de kast liggen, zal er zuinig mee zijn.Toekomstig collectors item?
ik houd die van mij ook nog maar even…
NicoB)-
Jammer, was een zeer betaalbare en mooie Seamaster, op dit moment aan het sparen ervoor.
Heb er gelukkig nog eentje in de kast liggen, zal
er zuinig mee zijn.Toekomstig collectors item?
Omdat er zo weinig van gemaakt zijn? (
Erg veel plezier gehad van mijn pre-bond, maar verder kan ik me er niet echt druk om maken.
Er is veel zoveel leuks in quartzcountry…